ik heb een hele vervelende miskraam gehad( zijn altijd vervelend, maar ik kon nog sneller 2 keer bevallen en ben giga veel bloed verloren. daarbij was het vruchtje al met 7 week dood en groeide de rest wel door! waardoor de rest wat er uit kwam al aardig gegroeid was, tot 14 week) maar goed, ben er nu weer een beetje bovenop. heb uiteindelijk wel staaltabletten gehad, want ik was erg slap en lijkbleek! ik zag er echt uit als een spook..... bij de gynacoloog was te zien dat bijna alles eruit is en hij zei dat ik direct gewoon weer zwanger mag worden! helaas bloed ik nog af en toe dus kan mijn man me niet aldoor verwennen, maar ben blij dat het gewoon weer mag. als ik dat zo lees op de forum zijn er veel vrouwen die nog erg lang moeten wachten voor ze weer mogen klussen! vind ik wel vreemd, maar wou dit verhaal er ook even bij zetten! sterkte meiden!
Ik heb jouw verhalen ook met heel veel bibbers gevolgd. Nu hoor ik zelf ook bij een van die ongelukkige en kan me dus heel goed voorstellen hoe jij je gevoeld hebt. Ik heb ook een enorm nare ervaring met miskraam (ook al is het altijd naar, maar het verliep bij mij ook niet erg prettig). Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en natuurlijk hoop ik dat voor mijzelf ook. Ik moet er nu nog even niet aan denken, eerst ff alles op een rijtje zetten, maar ik hoop echt van harte dat we elkaar weer tegen zullen komen bij een wat leukere topic. Echt, dat hoop ik van harte! Succes..
Moniek, terug een stap vooruit, je lichaam zo goed als helemaal hersteld en klaar voor een nieuwe start, succes! groetjes flyke
Hoi Moniek, Fijn om te horen dat je weer wat opgeknapt bent en er weer voor mag gaan. Ikzelf mocht niet zwanger worden van de dokter omdat ik binnen 2 weken 2 curettages achter elkaar heb gehad en je dan een iets verhoogde kans op verklevingen hebt. De gyn wilde zeker weten dat mijn menstruatie goed op gang kwam, want dan is dat gevaar nl. geweken. Ik zit nu in de eerste klusronde en dat voelt heel goed, moet ik zeggen. Ik hoop maar dat wij allemaal snel weer een positieve test in handen hebben en dit keer 9 maanden van onze zwangerschap mogen genieten. Groetjes, Marla
Hoi Moniek, ben blij te lezen dat je je weer wat beter voelt, en helemaal geweldig dat je groen licht gekregen hebt! Ik mocht van de gynecoloog tot 12 dec. as eigenlijk niet zwanger worden omdat ik dan terug moet komen in het ziekenhuis! Maar veel kans was er voor mijn gevoel ook niet om zwanger te worden om dat mijn ongi uitbleef, maar is gisteren gekomen dus.......... na 12 december gaan wij aan de slag! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! liefs Jette