Nood aan het haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Help!
    Ik ben heel blij met mijn bruidskapsel hoor, maar deze warme dagen zetten me aan het nadenken.
    Ik heb er clip in extensions in en als het warm is is dat natuurlijk niet te harden met al dat haar in mijn nek.

Nu kan ik overdags wel even doorbijten, maar hoe doe ik dat savonds?
    Kan ik ze er dan misschien wel uithalen zonder mijn verdere kapsel te beschadigen? Of misschien alles eruit en mijn haar even zelf anders doen?

Wat zouden jullie doen mocht het warm zijn en/of het kapsel verpest voordat het feest begonnen is? Of wie heeft er dan een makkelijk in elkaar te zetten alternatief?

2. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik denk dat je dit het beste aan je kapster kan vragen, misschien kan ze je een tip geven hoe op te steken voor s'avonds.

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik persoonlijk gaf aan het einde van de dag echt geen reet meer om hoe m'n haar eruit zag. Vaak stel je je er heel veel van voor, maar doe je het op het moment toch anders.

Ik deed s avonds lekker m'n ongemakkelijke warme jurk uit en op blote voetjes :p (was toen 33 graden)

Heel de dag al "mooi" rondgelopen en vond het s avonds wel welletjes. De foto's waren toch al gemaakt en wou liever relaxen en mezelf zijn ipv zo zwetend in m'n jurk en knellende schoenen :p

Deel Deze Pagina