zó chagerijnig door afzakkende positiebroeken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tord, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben verschrikkelijk slecht gehumeurd de laatste tijd. De reden: afzakkende positiebroeken.
    Ik heb een tijdje geleden al een topic geopend om wat tips te krijgen voor broeken die fijn zitten als je een grote buik hebt. Naar aanleiding hiervan heb ik o.a. een legging gekocht. Dit is de enige broek die me nog redelijk gaat, hoewel ik hem ook niet fijn vind zitten.

Álle overige broeken zitten echt beroerd, ik ben heel de dag bezig met broeken optrekken :x.

Nou zie ik mezelf de laatste 10 weken voor de bevalling al in dezelfde legging lopen, wachtend op het moment dat mijn chagerijnige bui overgaat ;).

Bah! Verder gaat alles goed hoor :).

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik hijs met je mee :D

Vandaag een positiebroek met een touwtje aan en blijf hijsen en het touwtje strak trekken, anders zakt ie echt van m'n kont af.
    Het lekkerste zit denk ik m'n joggingbroek maar dat vind ik meer avondkledij....alhoewel, hoef toch de deur niet meer uit ;)

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    O ja, mijn pyjama zit wel goed, maar daar ga ik natuurlijk niet mee naar de speeltuin of de hond uitlaten :D.
    Ik moet dus wel elke dag naar buiten, en men kan me onderhand uittekenen in die legging maar dat vind ik niet eens erg.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij sommige broeken helpt het, als je een ondershirt/hemd onder die band doet. Dan glijd de stof niet zo makkelijk als op je blote huid..

5. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Oh hier nog een... Of ik nou een broek van 100 euro of 20 euro aan heb, beide is niks. Afzakken uitlubberen, hijsen, en al met al voel ik me nog meer een tientonner.

Houd t ook maar zo veel mogelijk bij rekbare rokjes met dikke maillot, panty of legging. Dan heb ik nog t meest mn normale postuur en hijsen hoeft dan niet....

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik had hetzelfde met twee broeken. Heb achterin de rug een extra stuk elastiek genaaid, zeg maar op de taille-band. Werkt perfect, zo blijft ie iets beter op mn kont hangen zeg maar.

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Die band zit juist zo strak dat ik hem verplicht onder mijn buik moet schuiven. Als ik de broek 3 maten groter koop zit die band wel goed, maar dan hangen de broekspijpen verschrikkelijk breed omdat ik verder niet dik ben.

Ik ga nu ook maar mijn rokjes over de legging doen, al vind ik het er wat vreemd uitzien met die zomerrokjes :D. Wel de enige manier om wat te varieren.

Bedankt voor het meedenken meiden!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een van mamalicious en die zit echt heerlijk, vanaf begin af aan en nu nog steeds. In tegenstelling tot een broek die ik heb van de Miss Etam, die heb ik gekregen en buiten het 1x passen om ook nooit meer aangetrokken. Die van Mamalicious heeft gewoon een veel fijnere band

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ikdeed altijd een buikband eromheen. Die elegance buikbanden van buikbanden.com zijn daar heel fijn voor.

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier broeken met zo'n grote jogging rekband tot over de buik van de C&A, die blijven redelijk goed zitten.... nu droeg ik altijd skatebroeken dus een beetje afzakken ben ik wel gewend :)

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb ook een flinke buik en de broeken van Vote for Jeans van prenatal zakken niet af.

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

of je doet een riem om

13. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    wat ik nog wel eens doe is gewoon een onderbroek over de broek heen dragen dan zit het wat steviger en zakt het niet af.
    hangt natuurlijk wel van het stof afvan de broek.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb bijna helemaal geen positie(spijker)broeken meer aan. Het zit me gewoon niet meer lekker!
    Ik heb er 1tje die me nog lekker zit, maar daar zit geen band omheen.

Als we de deur uit gaan, dan trek ik wel een broek aan, maar voornamelijk draag ik momenteel alleen maar joggingbroeken!
    Ik voel me af en toe net een tokkie:D

15. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    er zitten toch bijna in elke positiebroek van die elastieken die je met knoopjes strakker kan maken?????:)

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mamalicious heeft idd een fijnere buikband bij broeken. Die broeken van Miss Etam hebben allemaal van de lage buikbanden, bij mij komt het zo'n beetje tot aan mijn navel, en het blijft maar zakken. Zit voor geen meter. Ook heb ik een huisbroek (positie) van H&M en die zakt ook de hele tijd, pfff..

17. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hier ook dat probleem Pffff na deze keer nooit meer haha, laatst nog een hoensbroek van voor de zwangerschap aan gehad maar ook die zakt af nu mijn nuik lager gaat hangen grrrrrr het leed dat positiebroek heet!

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Whaha nou kheb lekker 4 positieleggingen gekocht!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ik ook ik oooooooooooook! Ik dacht al dat het aan mij lag! Gek word ik ervan!

Nu heb ik 1 broek van Bonprix die redelijk goed blijft zitten godzijdank maar daar kan ik moeilijk elke dag in lopen. Nu dus een spijkerbroek aan, maar man man man, even een loopje naar de supermarkt en elke 10 passen moet ik weer hijsen....echt ZO irritant! En ik heb nog een andere broek van Esprit, waarbij je toch zou mogen verwachten dat de pasvorm goed is, en die je zelfs kleiner kan maken...staat op z'n strakst en zakt die stomme buikband nog steeds af. GRRR.

Ben altijd blij als ik 's avonds mijn gewone sportbroek aankan, die blijft tenminste wel zitten en het is niet eens een positiebroek.

20. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Ik kan ook meepraten:(
    Bij mij lijken de broeken met buikband wel beter te zitten dan de broeken zonder maar het is evengoed hijsen geblazen...

Deel Deze Pagina