"mag" dit? hellup!

Discussie in 'Miskraam' gestart door cor, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cor

cor Lid

17 sep 2008
    8
    0
    0
    Hoi dames,
    Even een vraagje voor degene die al eens een curretage gehad hebben. Vanmiddag kreeg ik opeens beduidend meer buikpijn en kramp dan de dagen ervoor en begon ik ook aardig wat te vloeien. Ik heb vrijdag de curretage gehad en zondag vloeide ik al bijna niet meer. Gisteren en eergisteren ook niets.
    Hoort dit er gewoon bij? In het foldertje dat ik meegekregen heb, staat wel dat als je opnieuw buikpijn krijgt, dat je dan contact op moet nemen. Ik ben zo onzeker over mijn lijf door alles wat er gebeurd is, dat ik opeens zo'n beslissing als dit heel moeilijk te maken vind. Wel bellen? Niet bellen? Even afwachten? Hoort dit wel, mag dit, kan dit.. ik heb géén idee!
    Wie maakt me wijzer?

groetjes van een onzekere Cor.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb gister een curettage gehad. Ik zou zeker even bellen naar de gynaecoloog. Het staat ook op het formulier. Je kan het beter even laten nakijken. Ik zou het in ieder geval wel doen.

3. rezzo

rezzo Lid

16 sep 2008
    8
    0
    0
    kan me voorstellen dat je twijfelt om te bellen, ik ken dat gevoel! ik durf zelf amper mijn gyn te bellen om de afspraak van volgende week te vervroegen omdat ik zo onzeker ben over bepaalde symptomen (ik heb waarschijnlijk een BBZ, maar dat is nog niet zeker) en mijn gyn eigenlijk altijd heel kortaf en onaardig doet, maar eigenlijk zijn we gek als we het niet doen, we hebben maar één lijf en daar zouden we zuinig op moeten zijn! Als jij je zo kort na de curretage niet goed voelt, dan moet je gewoon bellen, echt doen!
    sterkte!

4. cor

cor Lid

17 sep 2008
    8
    0
    0
    Hmmm, :oops: het zakt al wel weer wat af. Maar goed, geeft maar weer eens aan hoe onzeker ik me dus voel. Bedankt voor de reacties.

5. cor

cor Lid

17 sep 2008
    8
    0
    0
    Mmmm, het werd ook weer meer, heb dus gebeld. Ben bij de huisarts geweest en die heeft weer met de gynaecoloog gebeld. Heb zware pijnstillers tegen de pijn ("Die pijn hoeft u er nu niet ook nog bij te hebben") en het vloeien moet binnen nu en 24 uur minder worden, anders moet ik terug voor een echo en eventueel een neiuwe curettage. Afwachten dus maar, rustig aan en goed in de gaten houden.

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Cor ik zou sowieso voor een controleecho vragen of je nou wel of geen buikpijn hebt. Normaal gesproken doen ze dat sowieso sterke.

xxx joyce

Deel Deze Pagina