Mag dit? KVD

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Mime28, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Belachelijk!
    Ik zou het toch nog verder uitzoeken. Heb je geen rechtsbijstandverzekering? Want ook al ga je met de algemene voorwaarden akkoord, dan nog zijn er altijd wettelijke dingen die daarboven staan. (weet niet of dat bij dit ook zo is hoor).

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ken ook een organisatie die dit standaard in de voorwaarden heeft staan. Ik ben daar gelijk voor het tekenen van het contract niet mee akkoord gegaan en heb het laten wijzigen, omdat ik het zo belachelijk vond. Daar hebben ze geen seconde moeilijk over gedaan, ik mocht de tekst zo aanpassen als ik hem hebben wilde.
    En ook hier mag je je handjes dichtknijpen met een plekje op het kdv, maar dan nog vind ik dat je niet met dit soort idiote voorwaarden hoeft in te stemmen.

Ik hoop dat je er goed uit komt met het kdv.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee heb ik niet, ik heb inmiddels gelezen dat 2 maanden opvang het maximale is wat een kdv mag vragen als annuleringskosten, ik vrees dat ze dit mogen doen.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Goed dat je dat gedaan hebt, ik kreeg van hen mijn eerste aanbod en ik heb er niet eens over na gedacht om te vragen of zij dat aan zouden willen passen, zeker niet als ik steeds hoor hoe lastig het is om plek te krijgen. Helaas dus gewoon zo getekend.
    Ik denk trouwens dat de kans groot is dat we het over dezelfde organistatie hebben, Het is in Amsterdam en ik zag vorig jaar elke dag de naam van je dochter op een raam staan als ik met de tram langs kwam. (zou toeval kunnen zijn je bent vast niet de enige met een dochter die Betti heet;)), maar goed bevalt de kvd jullie verder wel, want misschien dat ik alsnog doorga met hen.

Deel Deze Pagina