onze dochter is nu ruim een maand en drink 115cc. van de kraamhulp hoorde we dat ze om de 4 uur moet drinken en 1x ';s nachts max. 6 uur mag overslaan. Is dit nog steeds zo? Ze slaapt nl. de nachten door en na die 6 uur moeten we haar echt wakker maken. Zouden e dat mogen rekken naar 8 uur? BV. voeden om 7-11-3-7-11? Dan zit ze toch nog gewoon op 5 voedingen.
Ja tuurlijk mag dit al. 's Nachts voeden geldt alleen voor de eerste paar weken en het hangt van haar gewicht af. Als ze geloof ik boven de 5 kg is dan mogen ze langer dan 6 uur doorslapen. Ik heb mijn zoontje nooit wakker gemaakt 's nachts, maar het was ook een flinkerd dus het kon wel.
wij hebben tim ook niet wakker gemaakt snachts voor de voeding ! rond 11 uur de laatste en dan rond 8 de eerste weer.. ze komen vanzelf hoor als ze honger hebben ! en zalig hoor een goede nachtrust ! onze kraamhulp rade ons aan alleen te voeder snachts als hij zelf kwam .........
Hier alleen de eerste 5 dagen toen we in het ziekenhuis lagen het schema van max 6 uur slapen 's nachts gehad. Thuis hebben we hem zelf laten komen 's nachts. Toen Jaimy zo''n vijf weken oud was sliep hij al zo''n acht uur per nacht.
dat is tegenwoordig niet zo mijn dochter sliep meteen al 6uurtjes door en nu is ze 10 weken 4,5 kilo en slaapt 9uurtjes door ze krijgt om de 4uur een fles van 150cc maar je kan dat schema gewoon doen hoor meid