24 juni positieve ovulatie.. niet ongesteld en ook niet zwanger.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Citroentje93, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Wat kan het dan wel zijn.. ik ging er van uit dat rond de 24e de eisprong plaats zou vinden dus hooguit 8 juli nod. en nu nog steeds niet ongesteld.. kan het zo zijn dat de ei veel later springt dan 48 u na pos.test?

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nadeel van ovulatietesten is in elk geval dat je niet zeker weet of je eitje uberhaupt springt. Daar kom je achter met temperaturen.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Misschien is je eitje niet gesprongen? Of je lf is langer dan 14 dagen???

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waarom denk je dat je de 24e een ovulatie hebt gehad? Want als dat niet zo is maar later is het logisch dat je niet ongesteld bent of positieve test hebt natuurlijk.

5. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    hmm oké ja het is maar omdat ik het niet gewend ben zo'n lange cyclus moet maar eens beginnen met tempen

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Of je laat het los want wanneer het jouw tijd is om zwanger te worden dan gebeurt het toch volgens jou? (Oops dat zijn mijn hormonen die typen denk ik...)

On topic: 24 juni een positieve ovulatietest is in principe uiterlijk 26 juni een eisprong. Dan ben je vandaag precies 14 DPO. Wellicht dat je morgen ongesteld wordt of je heb misschien een iets langere LF dan 14 dagen inderdaad. Maar je positieve ovulatietest is nog niet zo lang geleden dat je je zorgen moet maken.

Temperaturen is inderdaad een goede bevestiging of je ei daadwerkelijk springt want zoals je waarschijnlijk wel weet is een positieve ovulatietest geen garantie voor een eisprong. Ik vond temperaturen erg fijn dus kan het alleen maar aanraden.

Uiteraard hoop ik voor je dat je snel zwanger bent!

nizzie86, Littlegirl1989 en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In je handtekening staan cyclussen tot en met 35 dagen? Of zit je nu al over de 35 dagen?

8. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja ik zit nu op dag 37

9. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ...

menneke1990 vindt dit leuk.
  10. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Alsnog bedank voor je bericht zal er voor de rest niet teveel op in gaan. Wanneer vr Mijn tijd is zal het ook zeer zeker gebeuren. Dit gaat nu om mijn lange vreemde cyclus wat ik nog niet eerder gehad heb

11. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Of je laat het los want wanneer het jouw tijd is om zwanger te worden dan gebeurt het toch volgens jou? (Oops dat zijn mijn hormonen die typen denk ik...)

Beetje een rare onvolwassen antwoord op een serieuze vraagstelling... graag hormonen en topic gescheiden houden =)

Groetjes

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het is precies hetzelfde wat RiRi93 in een topic van manaolana postte, wat daar best ongepast was, dus ik snap manaolana wel...

nizzie86 en manaolana vinden dit leuk.
  13. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Dat stukje heb ik niet meegekregen dus dan mijn oprechte excuses aan manaolana. Toch beste om het te negeren zou ik dan zeggen

14. manaolana

Wat @Snoopy1979 zegt. Het was overigens niet mijn topic maar het was uiterst ongepast naar de TS toe. En ik heb serieus geantwoord op haar vraag en niet alleen maar hormonaal gereageerd.

Excuses aan mij zijn niet nodig hoor @menneke1990. En ondanks dat mijn reactie hormonaal is, sta ik er wel achter :). Je kunt niet tegen iemand die in een lang traject zit vertellen om het los te laten terwijl ze in het topic echt een voor haar heel vervelend situatie bespreekt om je vervolgens zelf druk te maken over een iets langere cyclus terwijl je nog geen jaar van de pil af bent. Ik begrijp wel dat @RiRi93 zich er druk om maakt daar niet van, vandaar ook het serieuze gedeelte van mijn reactie. Maar hoop haar toch ook bij te brengen dat je niet zomaar moet roepen "laat het los". Ieder heeft zijn eigen geschiedenis en eigen weg.

15. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Ik heb het net gelezen en dus excuses gemaakt.dat ik dan wel begrijp waarom je zo reageerd ;)

16. manaolana

Haha we gaan heerlijk langs elkaar heen in de reacties :p maar volgens mij zitten we inmiddels op een lijn ;).

17. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ten eerste worden mijn woorden verdraaid heb nooit gezegd laat het los maar gezegd misschien is het beste om het los te laten en daarbij heb ik duidelijk geformuleerd "hoop niet dat dit je boos maakt maar dit is wel wat bij mij werkte" ongelofelijk kinderachtig van je om het hier heel anders te plaatsen. Maar goed nogmaals dit betreft mijn langere cyclus ;)

Deel Deze Pagina