Hallo moderators, Ik zie dat net mijn topic gesloten is, over tofste ZPer. In princiepe niks mis mee, jullie goed recht, maar ik vind het wel raar dat Elmo het heeft over twitter en dat er daar ook veel over gesproken wordt. Dat behoort toch echt tot prive dingen in mijn ogen en dat dit dan in een topic wordt gebruikt vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik hoop ook niet dat dit topic meteen dicht gegooid wordt, maar er nu eens een keer normaal met 'ons' als trouwe leden gediscussierd kan worden hier over. Want ook dat vind ik jammer, jullie zijn het niet met ons eens dus hup gooi maar dicht? Waarom is dat, er kan toch gewoon over gepraat worden? We zijn toch allemaal volwassen dames? Ik heb het hier erg naar mijn zin en hoop dus ook niet dat ik hierom geband ga worden, maar hoop toch oprecht dat we hier nu normaal over kunnen praten. Geef ons ook een kans om eens wat terug te zeggen als jullie wat zeggen, wel zo fair toch? Ik wil hier ook helemaal niet mee rellen, absoluut niet, maar ik vind het wel eerlijk als ook wij eens een weer woord mogen geven zonder dat het een ordinaire catfight wordt.
idd beetje raar dat twitter erbij betrokken word, en daarbij t ging rustig dus snap eigenlijk niet waarom die dicht gegooid is.. Een waarschuwing had tochook gekunt?
En sowieso een waarschuwing kan toch ook eerst? Het was zo'n leuk topic! En sorry ts, ik heb ook offtopic geluld, en dit was echt niet mijn bedoeling
Nou ja, zelfs een topic over zp twitter is al gesloten Je mag toch wel over twitter praten? Ik was wel benieuwd of er echt een zp twitter was, vind ik er 1, is misschien wel of niet officieel, en nu is ie dicht Waren de slotjes in de aanbieding bij de blokker?
misschien een idee hoor maar is het niet verstandig om als mods een lijst samen te stellen met wat wel en niet mag en dan duidelijk.. K bedoel een topic wat gesloten word alla maar als er dan een topic over twitter geopend word word die ook gesloten.. dus misschien een idee om duidelijk te maken wat er wel en niet mag?
Lieve Danip het gaat niet om het gehele offtopic hoor, dit topic gaat er meer over dat ik het echt heel raar vindt dat een moderator het over twitter heeft en dan mijn topic dicht gooit. En dat ik ook hoop dat er normaal over gediscussieerd kan worden zonder rellen ofzo, maar gewoon eindelijk eens een open gesprek waar wij ook wat te zeggen hebben.
Nee dat snap ik Alleen is het topic wel gesloten (denk ik) door het offtopic gedeelte. Dus vond ik dat jammer voor jou, en ben ik daar dus schuldig aan. Twitter heeft idd niks te maken met wat er in een topic wordt gezet.
Ja, ik snap ook niet zo goed wat twitter met zp te maken heeft, wat daar gebeurt is privé toch? Dat het topic gesloten wordt kan ik me wel enigszins in vinden, maar de reden die vermeld wordt vind ik een beetje raar.
Oooh zo bedoel je! Ja dan snap ik je Maar goed inderdaad het was fijner geweest als er gewoon eerst gewaarschuwd kon worden...
Ik vind het ook erg jammer dat je topic is gesloten. Ik had toch echt het idee dat het netjes verliep. De verwijzing naar twitter is ook apart. Maar wat ik vooral niet begrijp is waarom dit soort topics dicht gaan. Oke het was offtopic maar iedereen was gezellig aan het kletsen, niemand heeft een boos woord gezegd en toch een slotje. Zonder aanval maar puur een gevoel uitsprekend lijkt het soms wel alsof je op je tenen moet lopen.
Misschien een rare gedachte van mij, maar ik ben modje op een ander forum, en heel, heel incidenteel wordt daar, op heel gegronde redenen iemand geband. Maar het is dan wel quasi onmogelijk terug te keren onder een andere naam, omdat ook het IP adres geband wordt. Lukt dat wel, bijv. van provider wisselen, dan hebben we snel genoeg door om wie het zou gaan (schrijfwijze etc.). Gek vind ik, dat ik nu in dat topic een aantal keer gelezen heb, dat een bepaald persoon geband is, maar vervolgens ongeveer dezelfde dag terugkeert onder een andere naam. Checken jullie geen ip adressen? BuffySummers, lijkt me niet dat je zomaar geband wordt, zo'n vaart loopt het meestal niet. Je moet wel een aardige aanvaring hebben met het mod-team in zo'n geval. Ik vond het wel een geinig topic, ik schrijf nog niet zolang hier weleens mee, dus ken er nog niet veel goed. Maar om nu namen te noemen van mensen die je haat, hekel aan het, niet leuk vindt, voegt m.i. weinig toe.
Belle, ben het wel eens met het laatste stukje. Maar daar was het topic ook niet voor bedoeld. Ik ben er ook schuldig aan geweest hoor.. heb het een beetje lopen voeden misschien. Ja als er 1 wordt gezegt, wil iedereen b weten .. zijn we vrouwen voor haha.
Volgens mij bedoelde Elmo het niet zo hoor. Ik denk eerder in de trant van: dit topic gaat off topic ( klopte ook wel) en op twitter loopt het ook een beetje over hetzelfde ( knipoog) dus laten we er een slot op doen. Misschien niet helemaal terecht ( een waarschuwing was inderdaad wel netjes geweest) Maar volgens mij staat twitter verder gewoon los van ZP
Dames, ik word verkeerd begrepen. # + watdanook kan iedereen toepassen op twitter. Daar is niks persoknlijks aan. Nogmaals, het was als grapje bedoeld. Het twittertopic heb ik gesloten omdat het een vervolg op het reeds gesloten topic leek te gaan worden. Hoe het blijkbaar ook overkwam, dit was niet zo bedoeld. Mijn excuses! In de regels (1.5 bijv.) staat eea over redenen van sluiting.