Geen idee... ik volg het alleen smorgens... tijdens de schoonmaak, maar hou me er eigenlijk niet echt mee bezig.... Ik weet nog geen clubnaam.... heeft iemand anders een idee?
he meiden mag ik ook meekletsen? ik heb ook een heerlijke peuterpuber in huis van 2,5 hier ook niet echt last gehad van het onweer alleen onwijze regen en waaien!
@Gien.. je mag alleen mee kletsen als je ook over een naam gaat nadenken, want vermoedelijk mag dit niet hier...! En nu willen we een club maken, maar zonder naam schiet dat niet op! Ha heb je nog een beetje inspiratie over? Mijne is op! Ga van pure saaiheid straks eens kijken hoe lang Mandy geduld heeft, zodat ik eens haar haar in kleine vlechtjes kan doen..... Dvd er maar bij gepakt Ze staat al onder de douche.. dus ik kan zo aan de bak
hmm ik was vandaag boos boos en boos en ook nog boos toevllig dus ik eh.. heb even over wat anders gedacht vrees ik anders krijg je allemaald ingen als "gemeen" "stom" "boos" "geirriteerd"in de titel
Moge dames.... ik gaat es kijken of ik een club kan maken.... Enne dan zet ik het hier wel neer, en kan je als je wilt je zelf lid maken of zo.... Babbelbal in comming
Het wordt al druk... wie wil er nog meer? Ik kan wel een uitnodiging sturen, maar volgens mij kan je er gewoon op klikken en lid worden.. dus anders zet je het hier maar neer!