Ik ben hier nu niet voor me zelf maar voor een vriendin die hulpt zoekt ik heb zelf al lopen zoeken maar ik kan het niet vinden daarom vraag ik hulp voor haar. Ik weet dat ik uit gekost word hier maar zouden jullie mijn vriendin willen helpen ? Mijn vriendin heeft telfort netwerk heel belangrijk om te weten haar vriend zit nu voor een poosje in het buitenland Ghana Afrika de enige Mannier om contact te houden is via de sms maar zijn sms jes komen wel bij haar aan maar als zij hem een sms bericht verstuurd komen deze niet bij hem aan. Weet iemand mischien hoe dit zit ? Op Google is er erg weinig over te vinden. Ik vraag alleen maar omdat ik het rot voor haar vind dat zij haar vriend zolang moet missen zouden jullie haar aub willen helpen?
sorry geen idee . maar waarom word je uitgekotst hier ??? en mag je toch nog wel een vraag stellen ??? rot voor je vriendin dat har vriend zo ver weg zit en dat ze m eigenlijk niet kan bereiken
Ligt dat dan niet aan hem? Hij zit toch in het buitenland? Ze miet dan wel als zijn nr een nederlands nr is wel +316 gebruiken en niet 06. Bij een buitenlands nr wat voor vriend miss goedkoper is dat land nr gebruiken. Het kannook aan de instelling van vriend zijn telefoon liggen.
Ben bang dat het aan het netwerk in Ghana ligt als ik dit zo hoor. Als hij een NL nummer gebruikt niet vergeten +31 er voor te doen, dat is de enige tip die ik zo kan geven.
kijk even wat er bij het sms service nr staat dat nr moet +31 voor staan. anders even laten doen in een telefoon winkel. en ze heeft zijn nr er wel in gezet met de landcode ervoor .. in europa hoeft dat niet meer maar naar zuidafrika kan dat wel eens een verschil wezen..
Ook ik kan je niet helpen. Maar wat me wel ff van het hart moet is dat ik je post zo ontzettend nederig en onzeker vind overkomen en dat is nergens voor nodig hoor! Weet niet wat de reden er van is dat je hier 'uitgekotst' wordt maar jemig zeg, sta daar lekker boven en laat je niet gek maken.
Hij heeft een sim daar gekocht en heeft dus een telefoon nummer van daar dus zij sms op dat nummer maar haar sms komen niet bij hem aan maar die van hem wel bij haar. Het is een drama voor haar dat zij niks terug kan laten weten hoe het gaat enzo
Dan moet ze bij de sms naar hem het landnr van daar ervoor zetten, en in haar smsbox instelling die +31 die eerder werdt genoemd. Andes ff langs een telfort winkel.
Dus als ik het goed snap moet ze in haar smsbox bij de instellingen de landcode veranderen in zijn landcode en dan komen haar sms wel aan? Klopt dit hoe ik het zo zeg?
nee het nr van de instelling moet en staat als het goed is ook al +31 voor. het nummer waar ze heen sms t (haar vriend dus, daar moet ze de landcode van ghana voor zetten en dan de 1 ste 0 van 06 zeg maar weg laten..
je moet inderdaad zijn landcode hebben. kan hij haar niet een keer bellen of over laten gaan. dan heeft ze meteen het juiste nummer met landnummer etc erbij. dan zouden de smsjes aan moeten komen.
Ze heeft hem gister even gesproken via dat nummer maar alsnog komen haar sms'jes niet aan ga haar tog maar naar de winkel sturen maar had voor haar gehoopt op deze Mannier snel te kunnen regelen nu moet ze wachten tot zaterdag maar bedankt voor jullie hulp
landnummer ghana is 00233. als je dit draait voor het mobielle nummer en bij dat nummer de 0 weglaat (eerste 0) dan moet het aankomen volgens mijn beginnen mobiele nummers in ghana met 02 ipv 06. met nummer 0234567890 je zou dan dus krijgen 00233 234567890
misschien heeft ze perongeluk buitenland geblokkeerd ivm onnodige kosten. veel telefoons hebben deze optie