Mag dit?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Nijntje321, 20 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Je werkgever kan je niet dwingen.
    Zorg dat ze wel weten dat je weer zwanger bent. Dan krijgt de werkgever namelijk jouw dagloon vergoed via uwv en kost het hem (bijna) niks. En ga er vanuit dat je ziek uit dienst gaat en tot die tijd volg je de lijn van bedrijfsarts en uwv. Als je contract niet verlengd wordt lijkt een reintegratietraject op je huidige werkplek geen goed plan. Wat is het nut? Maar goed, dat is aan bedrijfsarts en uwv. Doe wat je kan, zeker niet meer (zeker niet bij zo’n eikel als manager).
     
    Nijntje321 vindt dit leuk.
  2. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    i
    Ik zou ook eens proberen of je het gesprek kan opnemen..
    Dan heb je in ieder geval bewijs van de dingen die gezegd zijn.

    Sterkte! Lijkt me een stressvolle situatie.
     
    Nijntje321 vindt dit leuk.
  3. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Je schrijft dat hij je regiomanager is, hij heeft dus nog mensen boven hem staan. Ik zou bellen met het hoofdkantoor met de HR afdeling, of met zijn directe leidinggevende als je weet wie dat is, en daar deze situatie neerleggen, zodat hij er ook op aangesproken kan worden en buiten dat jou dat misschien oplevert dat je weer beter kan ontspannen, ook wellicht voorkomen kan worden dat hij andere werknemers ook zo schofterig behandeld.
     
    Nijntje321 vindt dit leuk.
  4. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Nijntje321 vindt dit leuk.
  5. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    @Nijntje321 wat verschrikkelijk voor jullie dat je dit nu weer moet meemaken! Had dit kindje (ook?) een afwijking die bij de vlokkentest gevonden is?

    Heel veel sterkte!
     
    Nijntje321 vindt dit leuk.
  6. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    dankjewel, ja dezelfde afwijking. Dat is dezelfde spierziekte die mijn man heeft alleen dan in de allerergste vorm.
     

Deel Deze Pagina