heb je ook een andere eetlust ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magdalena6, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    de vraag zegt al genoeg..
    waar ik moeite mee heb is , alles wat ik nu niet mag hebben , daar heb ik nu zin in ! :( :)
    filet amercan, leverworst , DROP ! :confused:
    hebben jullie daar ook last van ?

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ja, ik heb ook zin in filet americain! Heel ernstig zelfs, maar ik weiger daar naar te luisteren.
    Verder merk ik sowieso dat ik veel hongeriger ben dan normaal, en had ik gisteren opeens heel veel zin in augurken met boterhamworst eromheen. Ik heb me ingehouden, want ik was op het werk en mijn collega's zijn niet gek als ze mij ineens zien bikken in augurken. ;)

3. Niet meer actief

Bij mij is het heel raar. Heb ik onwijs veel zin in augurken, pak ik er eentje.. wordt ik al misselijk bij de geur! Hetzelfde met bijvoorbeeld ijs, chips, chocola.. eigenlijk allemaal verschillende dingen. Eerst wil ik het heel graag, heb ik het, sta ik op het punt het te eten zegmaar, wordt ik er gewoon misselijk van... Heeft iemand anders dit ook?

4. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik heb ook trek in boterhamworst met augurk, mmm.....

en kaas met mosterd :rolleyes:
    ik luste normaal geen mosterd, maar nu, hoe meer, hoe beter......

5. TamaraP

TamaraP Lid

Jun 16, 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Bij mij is het ook zo goh heb echt honger in iets bijvoorbeeld chips wil eigenlijk de hele zak al leeg eten maar dan na 3 chipjes heb ik er zo geen zin meer in! Zo gaat het eigenlijk met alles nu wat ik wil eten !

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Heel herkenbaar. De eerste weken had ik totaal geen eetlust. Werd al kotsmisselijk wanneer ik een plaatje van vis zag of als iemand er iets over zei...
    Ook warme groentes kon ik echt niet weg krijgen.
    Ik had juist onwijs trek in vette dingen steeds.

Nu al weken ontzettende eetlust, eet de hele dag door. Wordt nu 1,5 uur al draaierig....

Heel bijzonder, dat zwanger zijn :)

7. TamaraP

TamaraP Lid

Jun 16, 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Nou echt misselijk niet maar zoeen erg vaag gevoel van pfffff zak effe naar onderen en blijf niet in mijn keel hangen! Maar dat komt dus wel; goed hahaha ja echt bijzonder dat menselijk lichaam nu :)

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Heb je een verhoogde bloeddruk dan? En leverworst mag wel hoor maar met mate!

Ik heb zelf nauwelijks zin in warm eten. Eigenlijk interesseert eten me helemaal niet meer. Zet je het voor mijn neus neer: prima maar zelf iets maken? Bleh

9. Robina2

Robina2 Lid

May 30, 2008
    99
    0
    0
    Ik heb ook eigenlijk nergens zin in. Terwijl ik normaal een ontzettende snoeperd ben. Ik had zelfs laatst niet eens zin om een boterham te eten, het idee van brood stond me al tegen. Ik eet wel gewoon 3 gezonde maaltijden per dag, want wil wel alle goede voedingsstoffen binnen krijgen. Maar ik moet me er soms echt toe zetten. Komt bij mij ook wel goed uit, want dan kom ik zeker nog niet aan, ik ben al zwaar genoeg van mezelf....

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    De eerste tijd had ik ook geen zin in eten, het kwam er toch net zo hard weer uit. Met een week of 25 kon ik wel de hele koelkast leegeten, (en deed dat ook regelmatig :) )
    Ik ben gek op broodjes gerookte zalm en tartaar. Ik ben 5 dagen geleden bevallen en heb van elk al 3 op :oops: :)

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Drop mag je wel hoor, eet ik ook en ik heb een mooie bloeddruk 110/70

Ik ben echt niet gek van zoete dingen... nooit geweest. Nu ben ik dol op chocolade en cornetto's! Gelukkig heeft onderzoek uitgewezen dat chocolade bijdraagt aan vrolijke baby's dus ik eet er op los :D

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Ik eet ook drop. En chips...!
    En geen chocola meer.

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0

nee heb geen verhoogde bloeddruk , hoezo ?
    al 4 x bij de verloskundige geweest en alle keren , prima bloeddruk !

Share This Page