dat is waar. en tis ook wel afhankelijk van het douanepersoneel denk ik wie er staat. en inderdaad op gate D (achterin) een kioskje met water etc. en eten Enige was dan als je terug zou gaan naar de winkeltjes dus weer de controle door dat je dan je gekochte water achter moest laten (werd ik door t kioskpersoneel voor gewaarschuwd)
3 weken geleden gevlogen naar Griekenland, had een grote rietjesbeker gevuld met appelsap en kreeg het zonder moeite mee. Op de terugweg net zo. De overige vloeistoffen netjes in de zakjes gedaan en de beker appelsap los in een bakje gezet bij de scan. Geen speciale controle erop of zo hoor.
Dat heeft toch niks met de maatschappij te maken? maar toch maar toch vanaf welk vliegveld je vliegt?
Haha, ja idd een rietjes beker gaat spuiten, hebben wij 1 keer meegemaakt. een oma naast mij zette dat schuifje om, rietje kwam tevoorschijn en hoppa de limonade spoot zo tegen het plafon van het vliegtuig..... haha, iedereen lag in een deuk!! Dus eerst beker open draaien en weer dicht en dan pas gebruiken!! Dat zat nog in mn geheugen gegrift.haha.
ja mijn man had t ook haha.. draaide zonder er bij na te denken de dop zodat t rietje te voorschijnkwam.. moest er wel om lachen, gelukkig zat er niet heel veel meer in (aangezien als je m dus openlaat staan al veel uitgelekt was in mijn broek ) en ja ligt er ook wel aan welk deel van de gate.. (maar viel mij op dat er meerdere arke vliegtuogen naast elkaar stonden bij de gate waar wij zaten (D 16 geloof ik heen) en toen we terugkwamen ging het vliegtuig ook weer in diezelfde rij gates staan zeg maar )