Ik spreek volgende week met mijn nicht af. We willen in het midden afspreken, dat is omgeving Oss/ Den Bosch. Wie weet er in die omgeving iets waar je leuk kunt wandelen in het bos en daarna pannekoeken kunt eten? (Met 2 kleine kinderen).
Heusden! Supermooi vestigingstadje en op de markt zit de pannekoekenbakker en die heeft echt de lekkerste pannekoeken! Er is n haven er staan kanonnen, alleen niet echt bossen... Je kunt wel naar loonse en drunense duinen gaan, (voor kinderen is er bij de roestelberg een leuke speeltuin) en daarna bv in heusden pannekoeken eten. Of in nieuwkuijk bij dn berepot. Het ligt allemaal vanuit oss wel voorbij den bosch, vanaf den bosch is t 15-20min
Gegarandeerd Heusden! De pannenkoekenbakker daar heeft echt de lekkerste pannenkoeken van waar ik ze tot nu toe gegeten heb. Je kunt ook een heel eind rond lopen over de stadsmuur/wallen.
Wandelen in de Maashorst (slingerpad) en dan pannenkoeken in Zeeland bij de Pannenkoekenbakker, daar heb je een leuke buiten speeltuin bij.