Daisy is verslaafd aan der speentje.. ze slaapt niet zonder speentje.. snachts slaapt ze door als hij eruit valt, maar zodra hij er overdags uit is begint ze te bleren.. en ze blijft net zo lang huilen tot ik de speen erin doe... wat moet ik daar nou mee.. ik loop ondertussen elk kwartier heen en weer.. nu leg ik er wel een knuffie tegenaan, maar die slaat ze iedere keer weg met haar armpjes.. ze wijgerd gewoon om zonder speen te gaan slapen.. ja misschien als ik haar een uur laat huilen ofzo maar dat doe ik niet.. maximaal 20 minuten..
Ik denk dat de enige oplossing is om haar te laten 'afkicken'. Heel vermoeiend en sneu. Maar zo door gaan is ook niet te doen toch?
rowin is nu al wat ouder, maar toen hij nog kleiner was kon hij ook niet zonder speen. ik ben dit toen af gaan bouwen en nu krijgt hij alleen zijn speentje nog maar als hij moet gaan slapen. ik heb het ding gewoon uit het zicht gelegd en hem afgeleid met wat knuffels en speeltjes. ik heb er een hekel aan als je soms kinderen ziet van een jaar of 2 die de hele dag met een speen in hun mond lopen. hij heeft hem nu nog gewoon nodig bij het inslapen maar dat gaan we ook afbouwen. succes groetjes cindy
yesse is ook 'n speen addict! Ik geef hem gewoon wanneer hij hem wil hoor.Hij is nu net 7 maanden en heeft een enorme zuigbehoefte en vindt het gewoon heerlijk om te tutten. Heb mezelf voor genomen dat ie vanaf een jaar gaat afbouwen, maar voorlopig ben ik nog erug blij dat de speen uitgevonden is! groetjes
Owh ja, das balen. Justin heeft dit nl helemaal niet. Hij kwat m eerder uit hihi. Bar ik weet t niet sorry.
Alyssa is s´nachts er enorm verslaafd aan, als dat kreng er uit is dan blert ze erom en zo komt het wel eens voor dat ik 5x eruit moet om dat ding erin te doen. Overdag krijgt ze alleen de speen als ze naar bed gaat, verder laat ik dat ding gewoon boven liggen en overdag als ze wakker is dan heeft ze er ook geen behoefte aan. Maar wordt er wel beetje gek van s´nachts.. Mischien iemand tips hiervoor?