Ik hoefde Fien alleen de eerste nacht wakker te maken. Daarna niet meer en ze kwam ook niet meer. Lekker makkelijk toch? Dus ik zou ook zeggen geniet ervan!
Bij Bob wisselt het nog heel erg. Meestal als hij nog voor 10 uur 's avonds heeft gegeten komt hij toch wel om een uur of 2-3, maar niet altijd. Het is ook wel eens 20:45 - 06:00 geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook wel erg heb getwijfeld of ik hem wakker zou maken, omdat ik me toch zorgen maakte. Maar hij lag zo prinsheerlijk te slapen... Hij had wel zijn 6 voedingen gehad de dag ervoor, dus ik heb het toch maar even aangekeken. Het is tenslotte voeden op verzoek... en we zijn al zo lang aan het tobben geweest met zijn dag-/nachtritme, dus ben blij dat hij het eindelijk een beetje door gaat krijgen. Overdag maak ik hem wel stipt om de 4 uur wakker, als hij per ongeluk doorslaapt. Wij eten zelf tenslotte overdag ook regelmatig en 's nachts hele lang niet, dus dat lijkt me een logisch ritme. En op die manier krijgt hij dan toch zijn voeding wel binnen.
de ene baby heeft sneller het ritme te pakken als de ander, lekker laten slapen zou ik zeggen, geen honger is geen honger!
heb dit vorige keer gevraagd en toen zeiden ze op het buro dat er 6-8 uur tussen een voeding mag zitten max. dus als je de laatste voeding om11 uur zou geven dan om 7 uur weer de volgende. en dit voor een baby van 3 maand. nu heb ik hier op de site wel meer verschillende uitspraken van verschillende buro's gelezen, dus ik weet niet wat jouw buro ervan zegt, anders gewoon even bellen