Wij hebben bij onze dochter het geboortekaartje helemaal zelf gemaakt in PS en daarna laten drukken via Poobies. Dus zowel voorkant/achterkant als binnenkant. Nu willen we dat weer gaan doen bij de tweede. Ik ben alleen op zoek naar nog meer online site waar je kaartjes kan laten drukken waarvan je de opmaak compleet zelf hebt gedaan. Ik was tevreden over Poobies en ze hebben ook verschillende formaten maar ik ben nu op zoek of er nog iets anders is. Voornamelijk ook om te kijken of er vergelijkbare sites zijn die ook ander papier soorten aanbieden. Wie weet er sites en/of heeft ervaringen met andere sites?
Wij hebben onze trouwkaarten via Maak je eigen fotoalbum, fotokaarten, kalenders of canvasdoek! laten drukken en dat zijn we nu ook weer van plan met het geboortekaartje, supersnelle service en levering ook daar!
Grappig, ik wilde exact hetzelfde topic openen Ik lees dus even mee. Ik heb zelf zitten kijken op Kaarten maken? Kaartje sturen? Met je Foto? Kaartje2go, Best Getest!. Daar heb ik vorig jaar de uitnodigingen voor de verjaardag van mijn zoontje besteld. Erg mooie kwaliteit. Het nadeel vind ik dat ze daar maar één formaat aanbieden in mat. Dat is een vierkant kaartje terwijl ons ontwerp rechthoekig is. De andere vormen zijn allemaal glanzend en ik weet niet of ik dat mooi vind voor een geboortekaartje. Positief aan die site is wel dat het goedkoop is en je kunt gewoon één exemplaar naar jezelf laten sturen als proefexemplaar. Ik ga dat dus doen om te kijken hoe het eruit ziet in glans. Maar als je een vierkant kaartje wilt is het sowieso een aanrader! Verder heb ik ook op Babykaartjes en babykaarten van Baby-Cards.nl gekeken. Daar heb ik alleen wat mindere dingen over gelezen (lange levertijd bijvoorbeeld). Niet iedereen heeft die ervaring hoor, maar je zult het net wezen he. Daarnaast kun je daar geen proefdruk bestellen. Daardoor is hij voor mij al afgevallen. Ze geven aan dat je kaartje precies hetzelfde wordt als je op je scherm maar dat is echt onzin. Ik heb hier twee schermen staan en alleen daarop zit qua kleur al een wereld van verschil. Een proefdruk is voor mij dus echt een vereiste. Poobies is ook een goede site idd maar die vind ik in verhouding wel erg duur. Volgens mij bijna een euro per kaartje duurder dan kaartje2go en bij kaartje2go krijg je gratis enveloppen. Bij poobies betaal je daar nog eens 20ct per stuk voor. Oh en ja, ik ben nogal laat met de geboortekaartjes voorbereidingen
Bedankt voor de reacties zover! Alle andere tips zijn welkom! @ Kuona: Inderdaad een site waar je geen proefdruk kan aanvragen valt direct af! Er zit zoveel verschil in drukwerk/kleur! Dat zou ik echt nooit gokken. Thanx!