Groene thee

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Minty, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even serieus: is groene thee niet goed tijdens de zwangerschap? Ik drink juist groene ipv zwarte thee (en koffie) en let wel op de hoeveelheid ivm caffeine, maar ik las in het topic over thee zonder caffeine dat groene thee sowieso niet zo goed is. Is dat echt zo? Wie weet hier toevallig meer over?

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb het gewoon gedronken.
    volgens mij mag je het wel gewoon drinken alleen met mate.
    dus 1 of 2 kopjes per dag en geen potten vol

3. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Toevallig heb ik dat net gevraagd aan mijn vk. Groene thee zit een stofje in dat niet zo goed is voor zwangere vrouwen. Ze zei dat ik er niet teveel van mocht. inderdaad 1 a 2 per dag was prima.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb gewoon altijd groene thee (en alle andere soorten thee) gedronken. Nooit geweten dat t niet goed was.

5. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18

Dit dus

7. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was me er dus ook niet van bewust en ik ben nogal een theeleut. Tijdens de zwangerschap van dochter best veel van gedronken. Het schijnt overigens vooral tijdens de laatste drie maanden uit te maken, dus ik ga er wel een beetje op letten.

8. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik word eerlijk gezegd GEK van al die verboden etenswaren. Denk echt dat als je alles met MATE neemt dat het heus mee valt. Zo ook voor al die leefregels die zo inconstitent zijn als ik weet niet wat. Sauna? Ja of nee? Hardlopen ja of nee? Allemaal dingen waar je denk ik zelf best weet of je dat wel of niet moet doen. Daarbij heb ik werkelijk nog noot gehoord dat een kind gehandicapt werd geboren door groene thee. :/

9. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat als je het met mate doet het geen kwaad kan.

Deel Deze Pagina