HELL NO!! Schuur, hobbykamer, studeerkamer, werkkamer, op dat soort plekken vind ik het prima, maar in de woonkamer echt niet. Ik hang daar ook geen dingen op die hij niet mooi vind, dus lijkt me logisch dat wat ik dan niet wil, dat ook niet in de woonkamer komt.
Dit Edit: eigenlijk is het bij ons helemaal niet zijn huis 😂 Maar wel zijn thuis, dus verder mag hij dat ophangen als hij wil.
Dit... als het gewoon écht een mooie foto is.. prima. Misschien dat ik er wat sneller op uit gekeken ben - maar dan kan hij volgend jaar alsnog een andere plek krijgen..
Ik zeg niet bij voorbaat nee maar ligt op zich wel aan de foto en of het verder in het interieur past zeg maar...en na een paar maanden/jaar weg doen of vervangen door iets anders kan ook altijd nog.
Ja hoor. Als het echt een mooie foto is, waarom niet. Het is ons huis, dus er mogen best dingen hangen/staan die hij ook mooi vindt.
Wanneer ik het niet mooi zou vinden, zou ik samen met vriend een compromis bedenken. Bijv. een iets kleinere afbeelding bij allemaal andere foto's in een groepje hangen. De grote afbeelding zou ie dan ergens anders in huis kunnen hangen.
Als het echt een mooie foto is geworden, mag dat zeker. Maar bijv. voor 6 maanden of een jaar. Wij wisselen ook continu, omdat we beide een andere smaak hebben maar wel kunnen kijken of het een mooie foto is, ongeacht of het mijn of zijn interesse is.
Nee. Mijn man kreeg een ingelijste foto van zijn favo band, die hij per se in de woonkamer wilde ophangen Ik heb hem gezegd dat ik het wel even voor hem zou regelen. Toen hij op zijn werk zat hem ik een spijker en een hamer gepakt en ik heb hem keurig aan de muur gehangen.... ... op de zolder kamer
Nee, maar ik hou helemaal niet zo van foto's aan de muur. Canvassen met kinderfoto's vind ik ook nooit zo mooi staan. Ik vind het al snel te rommelig. Ik zou hem bij de trap hangen of op een studeerkamer.