Hoi Hoi De feestdagen komen eraan. Helaas heb ik geen gaatjes in de oren en ben ik ook niet van plan dit te laten prikken. Wel ben ik op zoek naar feestelijke oorringen. Vroeger had mijn moeder wel eens oorringen met knijpers / magneet..Voor mensen zonder gaatjes. iemand een idee waar ik dit in een moderne versie kan kopen? Winkel? Online winkel? Graag iets modern tnx!
Heeft een juwelier niks? Of zo'n bijoux-zaakje... Ik kan ook maar heel weinig oorbellen verdragen, dus zou voor mij ook nog wel wat zijn!
Je kunt bij Claire's ook online bestellen. Claire's | Jewellery | No Piercing Earring Verzendskosten zijn gratis als je boven de 29,99 besteld. Daaronder zijn de kosten 6,99.
Bedankt voor de tips die ik zover kreeg! Er is hier een Claires op een halfuur rijden. Daar kan ik wel eens naartoe (of online ) Joepie dan kan ik ook oorbellen dragen
Ondertussen al eens de sites bekeken die hierop gepost werden Bedankt! Maar ik ben echt nog meer op zoek naar iets klassevollers / 'sjieker' / volwassener. Alé hoe zou ik het zeggen... Meer diamantjes / parels / zilver dat wat lijkt op Swarovski (ik weet het: speld in hooiberg...) hehe en minder plastiek en kleur Maar er zaten al enkele toffe modelletjes tussen.
Daar had ik ook last van totdat ik overging op goud. (Wel echt goud) Nu heel af en toe er nog last van..