het zou zeker raar zijn, maar kon wezen dat het zo was. Omdat je zo vaak hoort dat de kinderen toch meestal bij de moeder zijn....
Dat is dan omdat ouders besluiten dat kind bij moeder blijft. Of omdat ze er samen niet uitkomen en de rechter het dan alsnog beslist. Maar het komt ook vaak genoeg voor dat er co-ouderschap is, of dat kinderen bij vader wonen. Bij ons is er nooit twijfel geweest, dochter woont bij mij en gaat regelmatig naar haar vader. Co-ouderschap of 'bij papa wonen' is hier nooit ter sprake geweest.
ik denk dat de keus bij 1 kindje makkelijker is dan bij 2, 3 of 4. Want bij 2. 3 of 4 spelen er natuurlijk ook nog broertjes en zusje mee.....
Absoluut. Ik vind de argumenten hierboven ook heel duidelijk, uiteindelijk zijn de ouders natuurlijk verantwoordelijk voor de kids en niet andersom.
jaja het is een hele gave soms is het moeilijk om iets te verwoorden hoe je iets denkt, ik zal voortaan jou even roepen
ja dit mag gewoon wel even vastleggen bij de notaris en gezamelijke voogddij regelen anders komt vader in problemen met aanvragen voor het kind