zaterdag moest ik naar mevrouw de gyn. ik had 1 dag primuliet geslikt en kreeg toen een lichte bloeding. hier moest ik dus meteen mee stopppen. en op dederde dag van de cyclus moest ik beginnen met clomid. zaterdag zou mijn 10e dag zijn van de cyclus... dus er moest gecontoleerd worden of ik een eisprong zou krijgen.. door de medicatie was ik erg misselijk e gehele week en had ik een verhoogd temperatuur. echter eenmaal de inwendige eggostaaf in me zagen we een vrucht. zo groot als je je wijsvinger tegen de bovenkant van de duimnagel aandrukt. ik bleek zo'n 4 weken zwanger te zijn. de gyn. zei meteen dat ik niet teveel hoop moest hebben. ik had al bloedingen gehad en ik heb clomid en dergelijke geslikt. dus de kans op een miskraam is nou net zo grooot als de kans dat de zwangerschap doorzet. geen reden dus om een gat in de lucht te springen, maar wel een reden om en beetje hoop te hebben. volgende week maandag moet ik voor en 2e echo, om te kijken of er wel leven in zit en dergelijke.. ik vind het zoooo eng!
Abeete, goh wat een verassing. Hopelijk is het een sterk vruchtje en blijft hij lekker zitten. Alvast voor nu gefeliciteerd en ik duim voor je dat volgende week maandag het vruchtje is gegroeid. Liefs Moons
Oh meid, wat een fijne verassing, ik hoop dat gaat blijken dat alles goed gaat, zal er zeker een kaarsje voor branden!
Dat is ook wat,eigenlijk krijg je heel goed nieuws. Maar dat word gelijk de kop weer ingedrukt. Mijn duimen maken ook overuren voor je. Laat het gewoon goed gaan. Sterkte Kareltje.