ploppende navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joeja, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik ben nu 28 weken zwanger en heb de afgelopen 2 weken gezien hoe mijn navel steeds minder diep wordt hihi... "wanneer gaat ie ploppen?" vraagt iedereen zich hier af .

Hoe zat dat bij jullie: Met hoeveel weken is jullie navel geplopt/verdwenen?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mijn navel is wel kleiner en minder diep geworden! en verwacht eigenlijk geen geplopte navel meer, omdat ik altijd we een diepe navel had ;) dus ja hij plopt ook niet bij iedereen, dus afwachten ;)

3. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Hier is hij nog net niet geplopt, wel zo goed als helemaal plat, en zodra ik lach of hoest dan plopt ie wel even naar buiten.

4. Chidori

Chidori Actief lid

16 nov 2007
    228
    0
    0
    België
    een ploppende navel? dit is de eerste keer dat ik daarvan hoor
    En hoe gaat dat dan bij de dames die een navelpiercing blijven dragen? :(

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Mijn navel was al geplopt, na mijn vorige zwangerschap is ie niet meer teruggeplopt. Géén gezicht trouwens, maar dat terzijde. Nu komt mijn navel als ik op mijn rug ligt nar buiten en 's avonds als mijn buik wat meer opgezet is.

Flientje

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Hij komt wel steeds meer naar boven maar of ie in de komende 5 weken nog gaat ploppen geen idee!

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hahah ik merk het ook wel al , sinds vorige week begint het beetje bij beetje te ploppen :D

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ook nog geen geplopte navel.

Wel een stuk minder diep. (net zoals bij de andere dames)

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hier geen geplopte navel, wel een kratertje.. aan de buitenkant staan de 'randen' omhoog. Hij is ook erg ondiep. Ik denk niet dat ie nog plopt.

10. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Ik heb mijn piercing uitgehaald vanaf het moment dat mijn buik begon te groeien. Is sowieso beter, ook al plopt je navel niet, je gaatje kan scheuren doordat je buik groeit.
    Na het douchen, prik ik hem gewoon ff door, zo blijft het gaatje open, en mocht ik ooit nog weer een platte buik krijgen, kan ik hem weer terug in doen.
    Zo heb ik dat bij de 1e ook gedaan gehad.

11. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook beetje geplopte navel , gelukkig niet heel erg

maar mag ik hier even vraagje stellen?

OP mij zwangerschap kaart heeft verloskungie geschreven ( navel 1 cm lager) dat heeft ze bij ( bezonderheiden ) geschreven , wat zou dat betekenen? :confused:

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    grappig hier ook 1 die iedere keer ff navelpiercing gaatje na het douche check op open blijven, moet zeggen dat dat aardig open blijft ;)

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Meesa: misschien ivm de meting van de baarmoederstand ten opzichte van je navel? Hij zit gewoon een centimetertje hoger of lager dan gemiddeld, niks ergs hoor!

14. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Mijn navel is niet geplopt. Deed ie alleen als ik moest lachen...heel dom

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    die van mij is een paar weken geleden al geplopt. ik heb mn navelpiecing nog gewoon in. heb wel een andere erin gedaan. van silecone en hij is een stuk langer dan een gewone. zo kan ik hem als het goed is gewoon blijven dragen en scheurt het gaatje ook niet.
    liefs doris

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nog geen geplopte hier.
    Wel minder diep geworden maar nog binnen in! hihi

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is mijn navel zo goed als plat en staat het randje aan de bovenkant iets naar buiten. Maar echt ploppen dat er een bult zit, dat zal niet meer gebeuren. Ik vind het wel heel grappig, ik heb een hele diepe navel en nu zie je gewoon de 'bodem'.

18. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    De mijne is nooit gaan uitploppen, maar op het laatst (was toen 31 weken zwanger) was hij wel helemaal plat geworden. Misschien als ik 40 weken had uitgelopen, was hij wel gaan ploppen :D
    Denk het eigenlijk niet gezien ik een diep navel heb van mezelf.

19. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Zo te lezen is het bij iedereen dus anders! Tis maar net hoe de knoop zit volgens mij hihihihi..

Ik heb ook een vrij diepe navel, en kan nu tot op de bodem kijken ervan. Strak staat ie nog niet, maar dat zal niet meer heel lang duren denk ik. Het is wel een prettige ervaring eens lekker op het bodempje van je navel te kunnen krabben :whistle:

Wat mij betreft kan hier een slotje op!

20. Niet meer actief

Haha hier hetzelfde! En s'avonds met opstaan van de bank bv plopt ie er ook wel eens eventjes uit...

Deel Deze Pagina