je hoord beide niet te slaan maar ik vind t belachelijk dat sommige mensen dus vinden dat de man niet mag terug slaan! Als vrouw man slaat mag man terug slaan en andersom.
als mijn man me met vlakke hand zou slaan zou ik met mijn 183 omgaan hoor die is heel sterk elke dag ramt ie kokers de grond in en sjouwt met kilo's ver boven de arbowet (lang leve ZZP-ers heb je regels allemaal niet) als hij me duwt moet ik al goed gaan zitten (duwen uit een geintje) en ik ben ook vrij sterk was vroeger echt vechtersbaasje op school en laten we zeggen dat ik degene was die dan nog overeind stond (ik geef ook geen klap met vlakke hand das voor mietjes) mijn man met zijn 115 kilo die staat echt niet in verhouding met mij. Dus nee een man mag geen vrouw (terug) slaan maar evt vasthouden / bedaren. natuurlijk had die meid hem ook niet mogen slaan maar wie terugslaat is zelf net zo slecht/stout bezig dan ben je zelf niets beter dan haar, dus de eer aan jezelf houden en nooit slaan..
Ik geef hem groot gelijk dat ie terug geslagen heeft! Zij heeft hem gewoon niet te slaan, maar als zij vind dat ze wel mag slaan, dan mag hij toch ook slaan? En mag hij haar dus net zo goed terug slaan. Ieder heeft gelijke rechten zou ik maar zeggen dan ! Owja hij mag het dus wat mij betreft best, omdat zij het dus ook 'mag', maar of ie het ook doet dat is wat anders ! Verder vind ik dus dat je gewoon niet slaat, dus een vrouw slaat geen man(/vrouw) en een man slaat net zo goed geen vrouw(/man), je slaat gewoon niemand...
ik denk dat als ik mijn man sla ik er toch 1 terug kan verwachten en terecht! Slaan is gewoon not done, lekker volwassen ook
Tja, als je zelf begint... Slaan is (zoals hierboven al gezegd) gewoon not-done en erg onvolwassen. Maar ik zou niet weten waarom een man die geslagen wordt niet terug zou mogen slaan. Sterker nog: ik vind het een idiote gedachte. Dan zou je dus als vrouw alles mogen en de man mag niks terugdoen?? Ik vind wel dat de man (aangezien die in de meeste gevallen sterker zal zijn) niet te hard mag slaan. Ik bedoel dus: niet met al zijn kracht een vuistslag geven ofzo. Met een vlakke hand op de wang (als de vrouw dat ook deed): ik geef hem groot gelijk! Overigens vind ik: als je dan ooit in de situatie komt dat je iemand wilt slaan, dan moet je het ook gelijk goed doen. Dan wordt je tenminste niet teruggeslagen. Ze was dus dubbel fout: 1: Ze sloeg. 2: Ze sloeg niet hard genoeg.
Oww ik vind ook dat het mag...naja...sowieso is slaan not done natuurlijk! Maar als je toch iemand een mep geeft mag diegene zich verdedigen en kan je dus een knal terug verwachten! Vond dat ook zoooooo achterlijk toen in Amerika Rihanna klappen had gehad van haar vriend (Chris Brown???) Maar wateen beetje op de achtergrond verdween was dat zei in de auto eerst hem wat klappen had gegeven op zn hoofd. Owww heel Amerika vond haar zielig! Was helemaal bij Oprah...en toen 1 meisje uit het publiek toen zei dat Rihanna misschien wel als 1e fout zat werd ze helemaal afgebrand!
Als zij hem eerst een klap uitdeelt mag hij terug slaan ja! Ten eerste hoeft ie zich niet zomaar te laten slaan zonder iets terug te doen en ten tweede is het onzin dat mannen per definitie sterker zijn, want ik heb jaren aan kickboksen gedaan en weet zeker dat ik stukken sterker ben dan menig man Maar...ik keur het beide niet goed!
Ja hoor, hij mag (vind ik) gewoon terug slaan.. Vind slaan zoieso erg onvolwassen maar goed.. Zou wat zijn zeg, de vrouw mag wel slaan, maar als de man terug slaat staat iedereen op de achterste poten.. Je hoort gewoon niet te slaan, klaar.. Als iemand je slaat, gewoon terug slaan.
Je moet toch voor jezelf opkomen he en ook vrouwen kunnen loeders zijn en mannen helemaal door de grond halen! Slaan is van beide kanten NIET goed!
als ik zou slaan, kan ik maar beter bukken want dan krijg ik er ook 1 terug hoor. Betekend niet dat ik het goed keur. Het hoort gewoon niet, van beide kant niet.
Je hebt sowieso van elkaar af te blijven vind ik, maar als de vrouw slaat dan vind ik dat ze niet moet piepen als ze een pets terugkrijgt.
Je moet idd gewoon van elkaar afblijven... verder vindt ik het echt geen verschil maken of een man of een vrouw slaat. Beide is hardstikke fout. Terugslaan vindt ik trouwens ook hardstikke fout, dan ben je niks beter. Gewoon niet doen dus... ik vind dat ze in dit geval beide even stom zijn.
Echt helemaal mee eens!! Ik vind slaan echt not done... Zoiets doe je gewoon niet, ook niet als vrouw zijnde... Maar als een vrouw een man een veeg in het gezicht geeft ja dan mag die zeker een veeg terug geven...
Beide mogen niet slaan. Ben je zelf zo zwak dat je gaat slaan mag je zeker niet om de consequenties gaan zeuren. Hij deed precies hetzelfde. Gaat hij veel verder, ja dan is hij weer erger bezig. Maar in dit geval ligt de eerste fout bij haar. Wat hij deed was ook fout, maar ik vind dat een kwestie van actie-reactie..
tja ik keur het van alle 2 niet goed.. ik denk dat het van de man zijnde ook gewoon een reflex ( of eerste gedachte) is.. ik denk dat als ik van mijn man een pets zou krijgen( wat absoluut niet gebeurd hoor) dat ik dan uit reactie ook een pets terug zou geven.. dus tja eigenlijk een beetje ''eigen schuld dikke bult'' verhaal
de vrouw gaf klap en man geeft 1 terug geen probleem? man en vrouw doen eenmaal dat vind ik wel normaal hoor zolang het niet te ver gaat beiden kanten dan he! dat mannen mogen vrouwen niet slaan is soms echt overddreven klopt mannen zijn vaak sterk maar vrouwen? wanneer ik soms voor de grap me man slaa hij zegt altijd jij kan echt hardslaan hoor! terwijl ik het niet door heb! dus tsjaaa
Hier ben ik het mee eens. Ik vind dat het feit dat een man meer fysieke kracht heeft hem een verantwoordelijkheid geeft om daar goed mee om te gaan. En naar mijn mening houdt dat dus in dat een man nooit of te nimmer een vrouw mag slaan. Niet dat de vrouw uit dit verhaal de man had mogen slaan. Maar een man mag zich nooit laten verleiden om terug te slaan.
Dus een man moet zich maar laten slaan en dan poeslief blijven... Nou sorry hoor. De vrouw heeft totaal geen recht van klagen. Zij slaat haar man, wat in mijn ogen al GIGANTISCH not done is! Dan kan ze een klap terug verwachten. Het gaat hier om beide een klap met de vlakke hand. Het is echt niet zo dat de man met volle kracht een stomp geeft hoor. Actie-reactie