ik ben opzoek naar een kort broekje in de stof van een legging doordat ik wat fors ben kan ik geen jurkje dragen zonder kort broekje omdat me benen langs elkaar schuren en gaat irriteren nu ga ik naar een warm land op vakantie en ben ik er dus opzoek naar wie heeft er een tip of weet waar je het kan kopen
Ik ken t probleem, maar er zijn ook kortere leggings te koop tot net boven de knieen bij zeeman en hema
Mocht je dit niet kunnen vinden, kun je eventueel gewoon een (goedkope) legging kopen.. Deze afknippen en omzomen.. Zou persoonlijk niet weten waar die te koop zijn.. Hema of Miss Etam misschien? Succes..
Ik had een tijdje van die strakke wielrennersbroekjes. Zonder stuk in je kont natuurlijk! Tegenwoordig draag ik onder een rok vaak van die 3/4 leggins. Maar dat zal misschien net iets te warm zijn op vakantie! Je moet gewoon eens kijken in een sportzaak! Ze zijn best kort, die broekjes, maar wel lang genoeg dat je niet gaat schuren!
Broekjes van leggingstof weet ik helaas niet. Het probleem ken ik helaas wel haha. Heb m'n benen wel eens helemaal kapot. Ik draag in deze gevallen figuurcorrigerende broekjes. Die helpen tegen schuren, zitten heerlijk en corrigeren ook echt goed! Ik haal deze broekjes bij de Hema of bij de Bentex.
je hebt tegenwoordig iets nieuw een pleister tegen schuurende plekken,smet en noem maar op het heet reskin xl je kan het hergebruiken gewoon schoon spoelen met water je plakt het op de muur of ergens anders op en wanneer je het weer wil gebruiken plak je het gewoon weer op google het eens misschien iets voor jou ik gebruik het ook
Meer mensen ervaring met dit product? Had er nog nooit van gehoord en kan me haast niet voorstellen dat het werkt.... Maar als het wel werkt, is dat wel heel fantastisch!
Hoi, Ik heb hier ook last van en heb van Sloggi een "langere"onderbroek gekocht. Van gewoon katoen en is niets van te zien onder een rok
Had het op de huishoudbeurs gehaald en dacht echt niet dat het zou werken en ik heb echt geen dunne benen nu ik zwanger ben, zit ik zelfs al tegen de 100 kg aan en met dit warme weer draag ik gewoon rokjes en jurken, zonder fietsbroekjes oid eronder, veel te broeierig!
Bij Bristol en Scapino verkopen ze die wielrenbroekjes zowieso, ook van die fijne stof. Dat zijn dan earobic-broekjes.