Mag een plant op babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lonnie26, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik zou geen plant op de babykamer zetten. Bij ons zijn tijdens het slapen de gordijnen dicht en vooral de eerste maanden slaapt je kindje erg veel. Als het donker is in de kamer, zet een plant geen co2 om in o2, maar gebruikt hij ook gewoon o2 om te leven.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij ons staan (nu nog, ik ben nu zwanger) de plantjes in de vensterbank en daar voor sluiten de gordijnen. Dus zelfs als de baby in het donker ligt, krijgen de planten wel de nodige zon, zolang het buiten licht is. Ik weet alleen nog niet of ik die planten weghaal of laat staan.

3. Zina

Zina Niet meer actief

ow dan haal ik zeker koolstofmonoxide en koolstofdioxide door elkaar? :) maar idd, een plant geeft meer zuurstof af dan hij opneemt.

4. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Misschien moeten we het aan willem wever vragen! hihihihihihihihi

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Joh, wat zou 1 plantje in de babykamer nou schelen? Dan zou je zeker ook je raam niet open mogen zetten 's nachts als je in het bos woont!

In een ziekenhuis vind ik het wat anders wat betreft de hygiëne en ook wat giftigheid betreft zou ik bepaalde soorten niet in de buurt van kinderen zetten.

Nepplanten bestaan vaak uit kleine onderdelen die makkelijk los te trekken zijn dus daar zou ik ook mee opletten.

Als je het echt niet durft kun je misschien een plantenbak buiten voor het raam hangen?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou voor nepplanten gaan!
    bvb bij IKEA heb je van die nep-plantjes die erg echt lijken!

Deel Deze Pagina