Vluchtelingen en maatschappij zijn heel vaak pas een paar weken voor vertrek bekend. Dat is niks vreemds hoor. En chartevluchten kunnen altijd veranderen.
Oké bedankt dames! Heb ik weer wat geleerd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dus ik wist niet dat dit kon. Ik ga dan maar afwachten en duimen dat ik niet hoef verder te zoeken!
Ze zijn het niet verplicht, het zou netjes zijn als ze het zouden doen maar ik zou als ik jou was nu al meteen voor een alternatief zoeken. Mocht je bericht krijgen van D-reizen dat het niet geboekt kan worden dan kan je gelijk je alternatief aangeven.
Al zijn het vaak bij de steden trips geen charter vluchten maar lijndiensten en die hebben vaak al vaste tijden Maar die krijg je pas als je de boeking definitief hebt gemaakt. ( ga ik van uit )
Ik raad aan om morgen gewoon weer D-reizen even te bellen als je nog niets hebt gehoord en meteen je alternatief door te geven. Mochten deze kamers die nu dus op aanvraag niet geboekt kunnen worden dan kan die medewerker meteen aan de slag voor het navragen van je alternatief. Zeker als het zo kort voor vertrek is zou ik er gewoon een beetje druk achter zetten dat je het snel wilt weten omdat je nog van alles wilt regelen.
Idd xie nu dat t een stedentrip is. Kun je morgen niet naar d-reizen toegaan. Hun kunnen meteen zien wat er direct beschikbaar is zonder aanvraag. Is slles meteen afgehandeld zonder dat je via de telefoon en computer alles oo moet zoeken. Waar ga je naar toe? ( nieuwsgierig hihi )
Ja ga ik wel even doen inderdaad. Als alles doorgaat dan gaan we naar Barcelona. We twijfelden heel erg tussen Londen en Barcelona dus was eindelijk blij dat we geboekt hadden en er een eind aan de twijfel was
Kan ook zijn dat de prijs die jij hebt gezien en voor wilt boeken er niet meer is ivm de vlucht plaatsen. Bij de lijnvluchten is het nl zo dat eerste stoel goedkoopst is en vaak laatste duurst terwijl je allemaal dezelfde stoelen hebt. Prijs wordt vaak bepaald adhv laagste prijs vd stoelen, maar als die op zijn komt er een meerprijs. En wellicht heeft dreizen geen directe verbinding met de touroperator online waardoor er geen correcte prijs gegeven kan worden en dat pas kan als er contact is geweest.
Hoi ben benieuwd hoe t afgelopen is? Barcelona is hier een vd favorieten net als krakow! Super mooie steden.
Hij is uiteindelijk toch geannuleerd! Ik kreeg een nieuwe prijs maar die was 500 euro hoger.. Uiteindelijk ben ik een stedentrip naar Rome tegen gekomen voor echt een spotprijs! Dus heb die net direct geboekt en betaald. Heb de bevestiging met vliegtijden al binnen dus ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen
O toevallig! Ben benieuwd hoe jullie het vinden. Is het jullie eerste keer? Wij gaan 3 dagen. Ik heb gehoord dat dat eigenlijk te kort is aangezien er zoveel te zien is.... Maar ik kan mijn dochters niet langer zonder ons laten hoe lang ga jij?
Wij gaan de 25e weg en komen de 29e terug vier dagen dus maar we vliegen donderdag niet heel vroeg kwart voor 4. Waar vliegen jullie mee? Heb er super veel zin in 🎉🎉