Overmorgen gaan we bij vrienden eten , wij regelen het toetje... Nu heb ik vanaf morgen 24 uurs oproepdiensten, dus denk dat ik zondag niet als te fris en fruitig ben...dus weten jullie misschien een niet als te ingewikkeld en toetje wat toch feestelijk en ook nog eens lekker is? En natuurlijk mee te nemen is in de auto en niet smelt onderweg haha
Op kleinstukjedan.nl staat een recept van een hele lekkere applecrumble. Echt een aanrader, zo lekker!
Appel crumbel. Super lekker! Misschien vragen waar het is of ze een bak ijs voor je willen halen. Of met vanille vla, evt warm. Super lekker
Panna cotta met witte chocolade.. echt verrukkelijk!! en dan afmaken met rood fruit. Recept is te vinden op pannacottarecept.nl
Appel crumble maar dan a la minute : schaaltje yoghurt, er op cruesli en rozijnen. Per persoon een halve appel in dunne plakjes bakken in (room)boter en suiker, dit laten carameliseren en daarna op de yoghurt scheppen. HEEEEERLIJK!!(en simpel...)
Hier ook geen keukenprinses, maar wel een inkoop prinses. Hier groot succes met een Albert Heijn appeltaartje, vanille ijs en slagroom.
Tiramisu! Doet het altijd goed. Of je haalt fruit en chocolade huis en zorgt voor een chocolade-fondue
Snel toetje wat hier een hit is: Grote (oven) schaal daar leg je lange vingers op, perziken uit blik er overheen en dan (verse) slagroom erop. Paar uurtjes van te voren klaar maken is het lekkerst
Dank jullie alvast ik ga alles eens bekijken! Die site van kleins tukje dan ziet er heeeel erg lekker uit zeg! Panacotta klinkt ook heel goed! Applecrumble is ook nog een optie , idd erg lekker!
Eton Mess!! Zo lekker en simpel, end e merengues gewoon bij de V&D halen (zlef maken mag ook, maar dat is niet snel) In stukken gebroken Merengue, opgeklopte verse slagroom en aardbeien. That's it, maar zooo lekker!
Bak vanille of slagroom ijs, m&m's in een zak doen en fijner stampen, lekker over het ijs Cake bakken, is 10 min werk om beslag te maken, uurtje in de oven. (3 eieren, 250 gr boter, 250 gr bloem en 250 gr suiker, vanillesuiker, en een puntje zout mixen en in kom pleuren) uurtje op 160 graden. Lekker met slagroom of ijs. Of allebei.