Plissé gordijnen top down/ bottom up

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben op zoek naar plissé gordijnen top down/ bottom up, wie heeft ze en waar heb je ze gekocht?

We hebben nogal hoge ramen van bijna 2 meter in die maat zijn ze haast niet te vinden, denk dus dat op maat laten maken enige optie is.

Maar als iemand nog een winkel weet, hoor ik het graag!

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb ze net besteld bij Roobol. Als het goed is , worden ze over een week of drie opgehangen. Mijn ramen zijn 2m40 hoog en 2 m breed, dus ze moeten inderdaad op maat gemaakt worden.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, wij hebben ze ook en ze bevallen heel goed. Wel op maat laten maken inderdaad, maar dat vind ik sowieso het mooiste omdat ze dan precies in het kozijn passen. Wij hebben ze van het merk luxaflex en die kun je bestellen bij elke luxaflex dealer. ;) Onze ramen zijn trouwens nog hoger dan die van jullie (ik geloof 2.40 meter) dus 2 meter hoog moet zeker lukken. Succes.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben ze gehad. Fijne dingen, wel duur (maar dat is al een flink aantal jaren geleden en toen waren ze net nieuw.) Wij hebben ze toen op maat laten maken bij een speciaalzaak.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bedankt voor de reacties!
    Vind ze zoo mooi! Weekend maar eens op zoek naar zaakjes waar ik ze op maat kan laten maken :).

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wij hebben ze begin het jaar op laten meten en besteld bij de Roobol.
    Man, man, man, wat hebben we hier spijt van!!!!!
    - Verkeerd gordijn geleverd
    - Gordijn te breed
    - Gordijn teveel ingekort
    - Gordijn valt na 1 dag naar beneden
    - Gordijn opnieuw geinstalleerd, scheef welteverstaan
    - Tot 3x toe kwam de monteur/installateur niet op de afgesproken dag/tijd (die zij zelf per sms naar ons gestuurd hadden), maar op een heel andere dag!

Het heeft 5 maanden geduurd vanaf de eerste installatiepoging totdat het uiteindelijk in orde was!

Voor ons geen Roobol meer!

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wij hebben ze bij de hema op maat gekocht. Niet zo groot, maar goede kwaliteit.

Deel Deze Pagina