Ik snap het niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LizMe, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.869
    2.549
    113
    hee meiden,

Ik wil graag even jullie hulp want ik weet het even allemaal niet meer..

Vorige week dinsdag 21e hebben wij een 'ongelukje' gehad met voor het zingen de kerk uit gaan. Ik heb sinds september geen spiraaltje meer omdat ik zoveel klachten had en na een paar maanden mislukte pogingen om weer condooms te proberen hebben we besloten om het zo te doen en afgesproken dat als het misgaat het zo is.
    We willen eind mei/begin juni sowieso graag beginnen voor ons eerste kindje dus die paar maanden zouden dan geen ramp zijn.

Nou zou ik die zaterdag mijn eisprong hebben volgens mijn app (25e) en vanaf donderdag ben ik begonnen met ovulatietesten (dit doe ik regelmatig voor de extra duidelijkheid voor mezelf) 24e leek die zo duidelijk (vergeleken met andere maanden) dat ik dacht dat die 25e positief zou zijn maar hij was lichter dan de dag ervoor.
    Ik snapte er niks van en ben sinds die tijd door gaan testen.

De foto is van de afgelopen drie dagen en je ziet dat hij donkerder/lichter word. Dit is dus al zo vanaf vorige week donderdag.

Ik dacht dat ik ziek werd want dit heb ik 1x eerder gehad toen ik koorts kreeg en 5 dagen later werd die uiteindelijk echt positief en voelde ik die avond mijn ovulatiepijn die ik elke keer voel.

Nu voor mijn eigen gemoedsrust een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat en ik lijk een schaduw te zien. Ik denk elke keer dat het gewoon mijn hoofd is en ik heb hem ook pas gezien nadat ik hem al weg had gelegd met het idee dat die negatief is dus als het iets is zou het een opdrooglijn zijn maar ik krijg het nu niet meer uit mijn hoofd..

Kan iemand zeggen dat het niet mogelijk is of heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Laatste menstruatie was: 11 maart (eerste dag)
    Verwachte eisprong was: 25 maart
    Ovulatietesten lopen op en af maar niet echt positief zoals normaal.
    Geen ovulatiepijn
    en een zwangerschapstest met waarschijnlijk een opdrooglijn

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Als je eisprong 25 maart zou zijn kun je echt nog geen positieve zw test in handen hebben denk ik! En een poditieve ovutest staat nooit garant voor een eisprong, wel voor een lh piek! Succes :)

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.869
    2.549
    113
    Nee precies het kan ook gewoon niet maar ik maak mezelf nu gewoon gek.
    Klopt ik verwacht eigenlijk ook gewoon dat ik deze maand oversla of dat ik hele lange cyclus krijg uit het niets. Meestal krijg ik een positieve ovu test en krijg ik die avond de ovulatiepijn.
    Ik heb deze beide niet gehad.
    Maar de stemmetjes in je hoofd he;)

4. Angelabend

Angelabend Actief lid

14 okt 2016
    225
    0
    0
    Je bent 5 dagen na je positieve ovu test dus nu misschien 4 dpo.. vanaf 12 dpo heb je goeie kans een zwangerschap test positief aangeeft, mocht t raak zijn.. ik zou dus nog even wachten met jezelf gek maken.. en zoals je zelf al zegt die paar maanden zullen geen ramp zijn. 😊

Deel Deze Pagina