wie weet wat ik bedoel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angelique05, Dec 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    hallo allemaal,

ik heb een vraagje, nu onze kleine joey het erg leuk om met speelgoed in bad te spelen en ons bad nu helemaal vol ligt met speelgoed wil ik hier graag een oplossing voor hebben.
    Nu staat mij iets bij dat ik wel een iets heb gezien, een soort net die je met noppen in de badkamer aan de muur kan plakken om daar het speelgoed in te bewaren en te laten uitlekken.
    kent iemand dit of heb je nog een tip waar ik zoiets zou kunnnen kopen?
    ik hoor het graag
    groetjes en bedankt alvast
    angelique

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    HAHA, je hebt net een mysterie voor mij opgelost. Ik had zo´n ding een tijdje geleden bij een babytijdschrift gekregen en ik kon er maar niet achter komen waar het voor diende, dus hangt het nu in de keuken met pizzafolders erin.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha nou ja dat is ook een goed idee. Ik had die kikker weleens gezien. Bij de 9 maanden beurs vorig jaar. Ze verkochten goed zag er veel mensen mee lopen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben zo'n netje, maar dat blijft dus niet erg geweldig hangen, (maar misschien hebben we gewoon te veel badspeeltjes verzameld in de loop der jaren).
    Maar wij willen dus zo'n kikker hebben. Kun je bij de babydump volgens mij krijgen.
    En zou Ikea geen leuke en handige opbergers hebben?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden ook zo'n netje, met nadruk op hadden, blijft hier ook echt niet zitten.

Misschien bij de babywalz? Daar hebben ze ook altijd van die handige dingen!

6. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    [ja ik zal idd eens gaan kijken bij ikea of babywalz,,,,
    bedankt voor de tips mensen.
    en als het niks is kan ik het altijd nog voor de pizzapapieren bewaren:p:p:p

fijne dagen allemaal
    groetjes angelique

7. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn Duitse oppaskindje had zo eentje, en ik denk dat die van de baby walz kwam!

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    bij ikea hebben ze ook van die netjes, in verschillende kleuren en ze kosten geloof ik maar een euro ofzo.
    ze zijn niet specifiek voor de badkamer, maar die van ons hangt er al 2 jaar en dan half onder de douche en hij krijgt geen schimmel ofzo.
    lang leve ikea, ik geloof dat die kikker iets van 20 euro kost.

groet joyce

Share This Page