6 weken na de bevalling nog naween???

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door joseetje26, 25 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo ilja...

ehmmm ik heb een beetje een rare vraag.... althans.. ik vind het zelf nogal bijzonder

ik heb een nogal heftige bevalling gehad en mijn placenta is operatief verwijderd omdat hij niet los wilde komen, ik verlies nog steeds rotzooi na 6 weken en het is voornamelijk heel erg dik stug slijm, en met dik bedoel ik echt dik...

ik heb de 1e 8 dagen na de bevalling extreme last gehad van naween, vooral ook erg in mijn benen en rug.
    het is een gevoel waar je je niet in kunt vergissen zeg maar...

sinds 2 weken krijg ik dus weer een soort naween als ik Josefien voed... het is een krampend rotgevoel wat wel milder is... maar ook nog steeds in mijn bovenbenen...

zou het zo kunnen zijn dat er toch iets is achtergebleven wat er niet hoort wat mijn lichaam eruit probeert te werken???? dit kan toch helemaal niet..

ook heb ik pco en heb al jaren geen cyclus van mezelf gehad... ik weet gewoon niet wat ik voel.... dank je dat ik om een echo moet vragen in het zh?

gr Jose

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Ik zou in ieder geval even contact opnemen met poli gynaecologie. Wellicht is een echo niet verkeerd.

Ilja

Deel Deze Pagina