zoals de titel AL ZEGT hoeveel keer ben jij al ondergeplast? ik zit op 3 keer (ondanks het voorzichtig zijn) MIJN zoontje is 9 weken
Ik ben nog niet ondergeplast, meestal plast over zichzelf heen. Mijn schoonmoeder is al wel een keer volledig ondergepoept toen hij een spuitluier had!
nou ik kan het niet meer tellen hoor, iedere x als die luier af ging was ik niet snel genoeg! nu gaat het al een hele tijd goed
Vooral toen hij net geboren was talloze keren, vooral als ik hem net in bad had gedaan kon hij er gelijk weer uit!
Ik zou ook niet meer weten hoe vaak ik ben ondergeplast. En het is alsof hij het weet, want hij moet altijd lachen naderhand, de deugniet. Maar ik vind het zo lekker voor hem als hij minstens elke dag een uurtje in zijn blote billetjes kan liggen en tjah, dan krijg je dat soort dingen...
ik nog nooit haha hij plast recht vooruit en ik sta aan de zijkant ik heb de muur al wel een x moeten soppen na een spuitluier hihi
Hahaha doet mij denken aan de 1e keer CB met mijn zoontje, hij heeft daar echt de hele boel onder geplast!!! De wildplasser zeiden ze al toen Nu plast hij niet meer in het wild, maar hij kon er wat van toen hij nog een baby was. Soms wil ik hem nu in bad doen, en dan ben ik wat vergeten en dan zet ik hem even op de grond neer... en dan plast hij meteen op de vloer dus... gelukkig heb ik lamminaat en kan het zo weer opdweilen
Thijs kwam plassend ter wereld. Hoe vaak ik ben ondergeplast, ben denk ik na 2 weken al de tel kwijt geraakt. Hij krijgt het nog steeds voor elkaar. Nou Thijs kan mikken hoor, maakt geloof ik niet uit waar ik sta. En vooral als je je net hebt omgekleed, haast hebt en snel weg moet of 's nachts. Bij een ander gebeurt het nooit! O jawel het CB is ook favo plasplek!
Ik ben maar heel weinig ondergeplast. Het komt vaker voor dat hij op het aankleedkussen plast. Wel heeft hij, toen hij 2 dagen oud was, de kraamverzorgster ondergeplast. Maar laatst tilde ik hem uit bad en ik liet hem even 'uitlekken' boven het bad, hoorde ik ineens: plons, plons. Ik dacht nog heel stom: goh, wat valt daar nou in bad Hing hij in mijn armen te poepen! Later op het aankleedkussen pieste hij zichzelf onder, nou toen had ik het wel weer gehad voor die avond. Maar toen moest nog wel de poep door het putje heen gestampt worden