irritatie door echo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juudje1501, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Ik ben met icsi poging voor brusje bezig.
    Ik heb echo gehad op cd2, cd6, cd10, cd12.
    Het was, muv vandaag, lastig om de eierstokken in beeld te brengen. De echo's duurden daardoor langer dan ik gewend was.
    Nu heb ik sinds gister erge jeuk down under. Vagina uitgang en schaamlippen. Echt heel vervelend :( Afvegen na plassen is zelfs gevoelig :( Ik word echt gek van de jeuk
    Vanmorgen niet besproken bij f.a.. Allern gezegd dat het wat geirriteerd was.
    Morgen wil ik het wel aankaarten, zeker ivm aanstaande zijnde punctie.
    Verder geen klachten van buikpijn of vieze afscheiding.

Iemand ervaring? Iemand dit ook gehad? Of weet iemand wat het kan zijn?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh dat is vervelend. Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien ligt aan het glijmiddel wat ze gebruiken tijdens de echo? Ik weet het niet. Ik zou het zeker aankaarten, dat is echt niet gek ofzo. En anders gewoon een beetje kalmeren met een lauwe douche en luchtig ondergoed? Ik weet het ook niet zo goed..

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heb je niet gewoon een schimmelinfectie wat dus in feite losstaat van de echo's?
    Ik heb dat nog nooit gehad dus ik kan het je niet vertellen haha!

4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dit klinkt inderdaad als een schimmeltje. Ben ik wel bekend mee helaas. Ik kreeg er vaker last van door de clomid toen, gelukkig nu met menopur niet.
    Ik zou het even bespreken inderdaad. Tegen de schimmel gebruik ik altijd canasten gyno zalf. Die kun je uitwendig aanbrengen en inwendig met een aplicator, deze zitten er bij. Voor mij is dit voldoende, al weet ik dat sommige dames ook meer baat hebben bij het eitje of de vaginale pil ook van canasten. Of de zalf icm zo een eitje of pil. Als je de zalf uitwendig aanbrengt verzacht dat altijd al bij mij dus vandaar dat ik echt altijd de zalf neem. Canasten kan je gewoon bij de kruidvat oid kopen.

Ik weet alleen niet óf er bezwaren zijn met het gelijktijdig gebruiken icm de icsi. De zalf is niet bevoorderlijk voor het zaad dacht ik gelezen te hebben, weet het niet meer zeker. maar met icsi zou dit dan denk sowieso geen probleem moeten geven? Zou dit voor de zekerheid wel even overleggen met het ziekenhuis. Sterkte ermee!

5. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik had pijn tijdens mijn echo's en bleek een latexallergie te hebben.

6. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Heb zo'n canesten capsule gekregen.
    En de gyn heeft echo met latexvrij condoom gemaakt.
    Zo irritant deze klachten. Denk idd ook schimmel. Misschien aangewakkerd door hormonen en regelmatige echo's. Nu even 2 dagen echo vrij. Zaterdag punctie. Hopelijk dan klachtenvrij.

7. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja vervelend zeg. Ik hoop dat je klachten nu al wat minder zijn na de capsule en dat je zaterdag helemaal klachten vrij bent! Fijn dat je nu in ieder geval even 2 dagen geen echo's hebt. Sterkte er mee!

Deel Deze Pagina