Sporten met draagzak

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sokev, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokev

Sokev Lid

28 mei 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af wie hier sport met zijn baby in een draagzak? Onze meid is nu bijna 7 weken en ik had graag terug actief geweest. Probleem is wel dat ik bv geef en dl altijd bij mij wil zijn.
    We gaan nu wandelen samen maar ik vroeg me af of ik op de hometrainer met haar in de ergo met insert kon zitten? Een fiets he dus, geen crosstrainer of zo. Ik heb er een staan boven en dacht om dit te doen? Maar wat als ik zweet? Krijgt zij het dan niet te warm? Welke kleren zou ik en zij moeten aandoen? Ik zie dat vrouwen dansen, squats enzo doen ...dus waarom niet op de trainer? Graag advies

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als je jezelf en haar luchtig kleedt, kan het wel. Hopsen etc zou ik nooit doen met een draagzak, maar zittend fietsen kan wel. Ik denk dat het een kwestie is van uitproberen en goed kijken of het niet te warm wordt.

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik doe Draag&Dans, krijg ik het goed warm van, maar daar kleden we ons op.
    Op de hometrainer zou ik wel aandurven, eventueel gewoon in romper, zelf een shirtje, en een hydrofiel tussen jullie in.
    En haar goed in de gaten houden natuurlijk, vooral ook dat ze na die tijd niet te hard afkoelt als je haar eruit haalt.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    lijk me niet echt prettig zitten voor beide. maar hometrainer? waarom kleine dan niet in de wandelwagenbak ernaast? wipstoeltje plat? matrasje op de grond?

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh ik denk dat dat prima kan hoor, als je kind fijn zit in de draagzak.. why not?

6. Sokev

Sokev Lid

28 mei 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Omdat dl dan zeker ligt te wenen. Ik heb een comfort nurse,cluster de klok rond baby. Ze neemt bijna nooit de speen. Alleen 5 min en dan spuwt ze die uit. Kan 15 min max in de relax zitten terwijl we eten. Manlief kan ze ook nooit sussen want ze wil de borst...dus ja de draagzak dan maar. Zo kan ik ook eens iets doen

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dat lijkt me niet echt prettig voor de baby dat heen en weer gehobbel. Sowieso is ze nog zo klein logisch dat ze mama wilt..

Ik zou wachten tot partner thuis is.

Deel Deze Pagina