Pff even lekker van me afschrijven hoor... Ben deze week echt zooooooooo moe! Er komt amper wat uit me handen... Heb deze week(vanaf maandag) alleen maar paar wasjes gedaan en afgewassen(om de dag) Owja en paar boodschapjes gehaald Ik kan me er echt niet toe zetten om iets te doen en denk elke keer datdoe ik morgen wel... Voel me deze week echt zoo doodmoe... En dan nog maar niet te spreken over de rondslingerende rommel... Billendoekjes hier, kleertjes daar, speeltjes en weet ik t allemaal niet... En als ik er naar kijk denk k alleen maar pfffffff Zou echt wel heeel de dag kunnen slapen gewoon Maarja er is ook nog een huishouden wat eigenlijk toch wel echt dringend gedaan moet worden... Voel me zelfs niet eens heeel gezellig tegenover me kleine en lijkt wel of alles teveel is deze week.... Ik geniet er zelfs van als ie lekker slaapt.... En eigenlijk moet ik dan iets gaan doen... Maar dan lukt het weer niet en word het weer een beetje bankhangen Grr hoop dat t snel weer normaal word! Want wor hier niet vrolijker van
Ik denk dat er aan toegeven misschien nogwel het beste is! Zeg tegen je vent dat je je even belabberd voelt en ga lekker te bed als de kleine daar ook ligt! Soms zit je gewoon even minder in je vel en misschien komt er wel een griepje aan ofzo. Volgende week een dagje plannen dat je het huis flink aanpakt en dan is dat ook opgelost, laat het maar een paar dagen minder perfect zijn hoor, jammer! *Maar ik ken je gevoel, voelde me vorige week ook belabberd door verkoudheid/keelpijn en heb ook niets anders gedaan dan geslapen en met de kleine gespeeld als die wakker was.*
Heb je misschien bloedarmoede? Je zou eens een kuurtje Floradix kunnen proberen en anders zou ik zeker even langs de dokter gaan.
Dat is dus juist het hinderlijke... Vriend werkt in de horeca en is dus vanaf 11.00 tot 24.00 niet thuis ofzo... Ja smiddgs even 1,5/2 uurtjes thuis maar dan moet ik eten maken en alsnog geen rust.. En an hem hoef niks te vragen om te doen... Want tsja hij werkt en is moe bladie bla... En slapen met die kleine is echt een top idee! Alleen zo jammer dat ie vaak maar 3 kwartier slaapt en ik dus een hal urtje kan meepikken en ik dan nog rotter voel als ik wakker word... Pff wat een verschrikking soms!( niet mn kleine ventje hoor )
Hmmm niet voor zover ik weet... Hij wel tijdens de zwschap een heeeel laag ijzer.. Miss idd die ooooo zooo gore floradix weer eens drinken brr!
Griep gaat momenteel ook erg rond he, zit er nu zelf ook mee Weinig energie inderdaad, en niet heel gezellig tegenover de rest hier.. Ik heb werkelijk waar nergens zin in.. Hoop dat je je snel wat beter voelt!
Hmm nou wie weet komt de griep me pesten hoop t niet! Erg vervelend als je je zo lamlendig voelt Heb 'al' wel afgewassen vandaag
Nou, misschien ga ik dat straks ook wel even doen Als ik die berg alleen al zie... Meestal gaat het van de 1 op de andere dag wel weer beter
Haha ja erg he die berg Maarja ik kon kiezen.. Of nu of vanavond.. Dan liever nu en vanavond op tijd naar bed
Herkenbaar hoor! Ik noem dat soort dagen 'automatische piloot-dagen' . Ik probeer wel wat dingen te doen dan maar alles als een soort halve robot. Ik denk nergens bij na, mijn grootste prioriteit is Dennis en als het meezit en hij slaapt 's middags een paar uurtjes, doe ik ook een dutje op de bank. (Vaak ook niet langer dan een half uurtje tot een uurtje maar soms helpt dat wel bij mij). Bij mij komt het overduidelijk door te weinig nachtrust. Dennis was de afgelopen dagen echt aan het spoken, vooral tussen 4.00-5.30 en als ik dan geluk heb valt ie nog even in slaap maar vanochtend was ie om kwart over 5 klaarwakker. Schiet mij maar lek, dat vind ik geen tijd om aan de dag te beginnen, maar ja... hij slaapt dus gewoon niet meer, wat we ook doen. Dennis is altijd vroeg wakker, later dan 6.15 wordt het nooit maar dat voelt als uitslapen na dagen als deze. Probeer ergens in de avond toch nog een lekker momentje voor jezelf te pakken als de kleine ligt te slapen. Een bad, boekje lezen, filmpje kijken, laptop mee naar bed en even zp-en... en dan na een uurtje gewoon je oogjes dichtdoen!! Dit werkt voor mij redelijk, na het kopje thee zo ga ik ook lekker liggen!
Ik heb dat soms ook en gelukkig kwam vorige week mijn zus langs. Ik zat al lang tegen het huishouden aan te hikken maar had het voor mijn gevoel redelijk netjes. Zuslief kijkt naar me en zegt wat een rommeltje voor jou doen. Ik dus balen maar eerlijk gezegd nergens zin in te hebben. Nou zei ze we gaan het straks samen doen als hij slaapt. Samen kleine 2 uur bezig geweest en het was zooo netjes. Kreeg dr weer helemaal energie van. Probeer ook gewoon hulp te vragen!
Gewoon aan toegeven en lekker veel rusten, dan kan je er straks weer tegen. Regelmatig met de kleine gaan wandelen is ook goed voor jullie beide. Verstand op nul en lekker lopen. (Dan moet het weer natuurlijk wel mee zitten)
ik heb dit ook gehad. Huisarts gaf het eerst op slaap te kort ander ritme enz enz. Uit eindelijk bloedprikken en toen kwam eruit dat mijn schildklier te snel werkte. pff wordt wordt je daar moe van. Kwam van de zwangerschap volgens mijn huisarts. Nu zijn mijn waardes weer goed en voel me weer een stuk fitter, veel meer energie en weer zin om dingen te doen. Blijf je je zo voelen ga ff bloedprikken bij de huisarts!
Misschien kan je je zoontje een dagje naar de oppas brengen zodat jij een dag de tijd heb om uit te rusten en op je gemak het huishouden te doen?
Ja ga een dokters bezoek wel in mn achterhoofd houden En wbt zoontje naar de oppas.. Stiekem zou ik t wel willen.. Maar iets houd me tegen... Ik moet m dan missen heel de dag hihi En voel me beetje schuldig om hem ergens te 'dumpen' zodat ik dan niks hoef te doen...
Gewoon aan toegeven en je niet schuldig voelen over het huishouden!!! Ik heb die weken ook wel eens....vorige week bv...heb de strijk toen ook telkens uitgesteld..en de was...en de boodschappen.. Moeder moeten toch ook wel eens de tijd krijgen om lekker te niksen...nietwaar?
herkenbaar hoor,ben 2,5week geleden bevallen dmv een kzs en daaraan bloedarmoede overgehouden,val gewoon zittend in slaap op de bank gelukkig helpt vriendlief mee in huis,anders was het hier ook een zooitje hoor. mis toch eens naar de huisarts??
Nog gefeliciteerd! Jasses bloedarmoede! Hoop dat t snel beter gaat! Hmmm hier niet zoon behulpzame vriend
Dit is wel heel toevallig, maar mijn man is kok en is ook alle dagen en avonden aan het werk, dus ook op mij komt er een hop neer wat de verzorging van ons zoontje en de huishouding betreft. Ik probeer 'smiddags toch vaak wel even te relaxen, tv, boek of laptop. En koken doe ik vaak 's avonds als de kleine op bed legt. Dan kook ik dus voor de volgend dag.Misschien is dat een idee voor je? En verder.....op een gegeven moment ga je steeds beter een ritme creeen, maar dat duur even, bij mij heeft dat wel een maand of 7 geduurd eer dat ik mijn draai gevonden had. Succes!