Welk merk soepstengels geven jullie aan je kindje ?? Ik heb altijd Olvarit mijn eerste soepstengeltje. maar nu hoorde ik gisteren bij de Ah dat ze uit het assortiment gaan. Kan verder nergens in de buurt die soepstengels meer krijgen. Welk merk geven jullie ??
Ik heb het goedkoopste merk wat in de supermarkt te vinden is. Kost geloof ik 40 cent. Er zit heel iets zout in, maar als ze een heel pak op eten is het even veel als wat in een boterham zit. Dus een stokje per dag zit zo weinig in dat ik het probleem niet zie. Waarom gaf/geef je olvarit?
Hier ook volkoren soepstengels. Vindt hij ook lekkerder dan de witte. MaarGeen soepstengels speciaal voor baby's hoor.
Er is geen reden waarom ik de Olvarit soepstengels gaf. Toen dochterlief geen middag fles meer kreeg, en we dus tussendoortjes gingen geven, heb ik gewoon zo''n pak van de olvarit genomen, maar dat is/was zonder reden hoor
Volkoren soepstengels, gewoon de goedkope. Daar zitten tenminste nog wat vezels in enzo. Ik vind ze zelf ook lekkerder dan de witte.