Topictitel die niet (meer) klopt

Discussion in 'Over deze site' started by Maedra, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Hallo, ik vroeg me af of hier iets aan gedaan kan worden: bijvoorbeeld in de temperatuur en testfora worden topics geopend met een vraag en vervolgens mondt dit topic uit in een kletstopic van een groepje meiden.

Leuk natuurlijk, maar als ik interessante dingen wil bij lezen in die fora moet ik elke keer kijken welke topics echt on topic zijn (dus over de topictitel gaan) of welke een soort clubs zijn geworden. ;) is het niet een idee om, als een topic verzandt in een club om dan de titel aan te passen? :)

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,285
    2,984
    113
    Je kan zo'n bericht melden, dan kijken we of het het moeten aanpassen.

Je kunt het doorgeven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het eerste bericht in het betreffende onderwerp.

Groetjes, Lotte

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Bedankt voor je antwoord Lotte, ik weet niet zo goed of het nou echt niet "klopt" en ik wil ook geen topics rapporteren waar misschien niets mee aan de hand is. Maar bijvoorbeeld:
    Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel
    Voor het eerst tempen, de weg kwijt
    Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3,

Volgens mij zijn dat gewoon "clubs". Of is dat ook de bedoeling? Nogmaals ,wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik moet elke keer die topics bij lezen omdat ik niet uit mijn hoofd weet welke titels de lading wel en niet dekken en ik die clubs op zich niet hoef te lezen, maar de ontopic onderwerpen wel.[FONT=&quot][/FONT]

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,285
    2,984
    113
    Hoi,

Ook die kun je gewoon doorgeven hoor met de melding 'hoort volgens mij bij de clubs' dan verplaatsen we 'm of we sluiten 'm met een verwijzing naar een bestaande club of nod topic bijvoorbeeld.

Lotte

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Ik denk, dat het handiger zou zijn, als er net als jaren geleden (2006) 1 algemeen temp topic is. Toen kletste we daar met zo'n 15-20 meiden en iedereen liet daar haar kaartje zien en stelde in dat topic haar vraag.
    Ik denk dat het topic Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3 hier nog het meeste van weg heeft. Elke keer sluiten er nieuwe meiden bij aan, met nieuwe vragen, nieuwe kaartjes, etc...

misschien is dat weer een optie? Ik zou dat persoonlijk fijner vinden ipv elke keer nieuwe losse topics openen met kleine vragen over het tempen.

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Ja dat vind ik een goed idee Marloes! Dat is eigenlijk gewoon wat ik zoek. ;) Net als het "show je ovu/zw test onderwerp" gewoon een "show je kaartje" onderwerp en vraag om mensen mee willen kijken. :)

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan open je die toch? is prima hoor!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    we kunnen dan ook de titel aanpassen van Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3

jij nog een goede suggestie Natasja?

Algemeen topic temperatuurkaartjes
    Kan die dan trouwens als sticky onder de kaartjes van de zwangere dames blijven staan??? Dan zou het helemaal duidelijk worden.

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als die nog echt als tempkaartjes topic word gebruikt dan kunnen we die idd aanpassen.

Die titel is goed hoor wat mij betreft.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik zeg: DOEN!

Kan die dan trouwens als sticky onder de kaartjes van de zwangere dames blijven staan??? Dan zou het helemaal duidelijk worden.

11. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Dank je, gedaan! Ik wist niet of dat zomaar mocht :)
    Deze kan dan wel op slot wat mij betreft.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ben ik weer ;)

misschien kun je dan ook de eerste post aanpassen en weer een algemene tekst plaatsen, zoals deze
    (komt uit de oude topics uit 2006& 2007)

Dit topic is dus voor temperatuurkaartjes en vragen daarover.
    Probeer wel on-topic te blijven (kwaaltjes en andere zaken liever uitgebreid bespreken in de NOD topics)

Tips and Trics:

1. Neem elke dag je temp op hetzelfde tijdstip

2. Begin met tempen op dag 1 van je cylus (ben je een gevorderde weet je wanneer je kunt tempen)

3. Temp bij voorkeur rectaal, dat geeft de beste temperatuur

4. Probeer ook op je afscheiding te letten.. deze kan je ook meer inzicht verschaffen in je vruchtbare periode.

Waar kan ik mijn temperatuur bijhouden?

1. Natuurlijk op papier.
    2. www.fertilityfriend.com

Nog vragen? Stuur een pb naar 1 van de oude rotten van het tempen, die kunnen je vast wel helpen!

Tempze!

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Moet ik de oude aanpassen of gaan jullie in de nieuwe verder?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    de oude...daar zijn we toch al bezig

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ok!

16. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Nou, het is wel een topic waar vaak nieuwe meiden bij komen, zwangere soms blijven hangen en ook nog reageren op de kaartjes.
    Afgelopen week zijn er ook weer 3 meiden bijgekomen... dus ik zou deze aanpassen...

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    #18 Maedra, Oct 15, 2010
    Last edited: Oct 15, 2010
    Ik post het hier ook maar even. :) Is het niet beter als het nieuwe topic voor korte vragen wordt gebruikt? En dan het oude topic gewoon laten staan zodat de meiden die daar al een tijdje kletsen daar mee door kunnen gaan?

Ik ben al heel blij dat er nu een apart vragentopic is (wist simpelweg niet dat ik dat gewoon mocht aanmaken. ;) En nog bedankt voor de tips over de openingspost Marloes

Share This Page