Hallo dames, Eergisteren en gisteren kreeg ik op kv test na 6-7 min roze tweede streep. Voel me al dagen emotioneel, hongerig en zere borsten. Ik natuurlijk voorzichtig blij, maar test van vandaag is zo goed als wit als im echt goed kijk zie ik wel een tuuuuur tuur strreepje. Ik vraag me af of de twee "positieve" testen geen indrogers zijn!?
Ben je zeker van je eisprong?? Zoja, hoe weet je dat en waar zit je nu in je cyclus. Ps. Ik neem aan dat de linkertest van eergisteren is en de rechter van gisteren.
Op 26 juni kreeg ik miskraam vervolgens werd ik op 4 aug ongi. Ik was er helemaal niet mee bezig, dus zou niet weten wnr mijn ei was. Linkere van eergisteren en rechts is van gisteren. Van vandaag is nog lichter. Maar ik voel me al sinds gisteren "zwanger"
Ik ben bang dat deze zw testen op je eisprong reageren helaas. Dat is dan ook de reden dat ze aflopen. (Wat je altijd ziet bij zwtesten die op ei reageren). Je zou dan over 2 weken je nod gaan krijgen De kwaaltjes die je hebt kunnen ook heel goed bij een eisprong horen helaas.