Bij mij was ovitrelle 250 ook met 7/8 dagen uit lichaam. Lijkt me sterk dat je daar nu nog zo donker op test. Gefeliciteerd!
Hey Jingle, nee niet meer getest ik ga morgen weer testen hoop zo dat die oploopt. Ik ben bang als ik nu al test dat die hetzelfde aangeeft als gisteren omdat hcg om 48 uur verdubbeld toch? Liefs
Goed zeg dat je dan 48 uur kan wachten! Ik had daar het geduld niet voor. Hcg verdubbelt idd ongeveer elke 48 uur. Als je kn wachten tot morgen moet je test morgen een heel stuk duidelijker zijn. Super spannend meid
Ja vond het ook moeilijk hoor vandaag niet testen haha maar toch maar niet gedaan. Ik weet van mezelf dat als de test precies her zelfde lijntje zou aangeven dat ik ga stressen over een miskraam. Omdat ik gehoord heb dat die dan niet oploopt ofzo Ik zal morgen even een update geven met foto.
Weet iemand of het erg is om met een ander merk te gaan testen? De test die ik gister deed was van kruidvat 2v5 die ik morge ga gebruiken is van sensitest.
Je kunt beter met hetzelfde merk testen om te zien of hij oploopt.Verschillende merken kun je niet vergelijken.
Dit kan je niet vergelijken. Moet zeggen dat ik denk dat de kv wel donkerder zal zijn bij zon streepje op de sensitest maar dat is wel gissen. Gewoon even nieuwe kv halen.
Ik ga zo meteen naar de kruidvat testen inslaan!! Ik ga nog niks drinken zodat ik straks meteen kan testen
Hey meiden net even de test van kruidvat 2v5 gedaan die is veel donkerder ik neem aan goed nieuws dus! Linkse is van dinsdagochtend Middelste sensitest van vanochtend 8 uur Rechtse van vandaag 10 uur