Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar aan het proberen een kindje te krijgen. Helaas kwam er vorig jaar na een aantal maanden van uitgebleven menstruatie uit dat ik pcos heb. Ik had er nog nooit van gehoord tot toen. Ik heb gewoon de pech dat ik het heb. Nu zijn we ondertussen met ronde 5 bezig. Ik heb 25 februari mijn laatste bloeding gehad en 6 maart heb ik een baarmoederfoto onderzoek gehad in het ziekenhuis. Dit zag er allemaal goed uit gelukkig. Nu heb ik al een aantal dagen "last" van een heel raar gevoel in mn onderbuik. Alsof hij heel erg opgezet is. Soms heb ik last van lichte krampjes en een beetje drukkend gevoel rond de hoogte van mijn navel. Ik durf het eigenlijk niet meer te hopen omdat mn lichaam mij wel eens eerder heb laten geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar sinds vandaag heb ik ook af en toe lichte steekjes in mn vagina. Heel gek, want het doet geen pijn en ik heb ook geen blaasontsteking. Weet iemand of dit tekenen zijn van een zwangerschap. Als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen zou morgen mijn nod zijn. Ik ben bang voor een negatieve test. Ik wil iedereen die dit leest in ieder geval sterkte wensen en aanmoedigen nooit de hoop te verliezen. Mijn moeder zei vroeger altijd, wie het langst wacht krijgt het allermooiste. Groetjes,
Zou kunnen. Zou ook kunnen van niet. Dat is het vervelende eraan.. Ik heb ook al sinds het begin iedere maand andere dingetjes die op zwangerschap kunnen wijzen, toch is het helaas nooit zo ver gekomen. Ik hoop voor je dat het nu raak is. Na een jaar begint het wel al wat vervelend te worden om te wachten.
Ha Maybe Baby, begrijp ik goed dat je zo rond deze tijd je NOD hebt? Ben je ook aan de Clomid of iets dergelijks en weet je je eisprong (bijv doormiddel van testjes of echos?) Ik hoop van harte dat je gevoel klopt. Wij waren de eerste keer na het begin van de behandeling na 5 rondes clomid zwanger van onze oudste PCOS en kinderen.. ja het kan dus echt wel.
Ik help het je hopen meid! Ik heb dat gevoel precies zo maar ik heb momenteel mijn eisprong. Dus tja.....wie weet. Ik hoop het in ieder geval voor je. Ennuh misschien een testje er tegenaan gooien?
Hoi Julia 1979. Ik heb morgen, 25 maart mn nod. Ik ben elke keer bang als ik naar het toilet moet dat ik een bloeding zal zien. Echt niet leuk nu. Maar ik moet er gewoon even doorheen. Ik slik inderdaad clomid 200mg. Deze ronde was de eerste keer dat het aansloeg dus dan ga je ook echt hopen. Terwijl de afgelopen maanden langzaam aan het wegtikken waren en wij continu na een bezoek bij de gynaecoloog helaas weer teleurgesteld werden. Deze ronde zag mijn gynaecoloog het heel positief in. Dus wie weet. Morgen is mn nod dag. Ik heb mezelf voorgenomen als ik morgen niet ongesteld ben geworden ik donderdag een test ga doen. Of zal ik het toch morgen al doen? Ik kan eigenlijk niet wachten Ik hoop het echt enorm dat deze positief zal zijn. En Julia, dankjewel voor je positieve woorden. Het helpt wel om erin te blijven geloven. Dankjewel.
Ik zou lekker testen morgen..van al die spanning kun je je menstruatie ook vertragen..dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent. 200mg is wel veel zeg.. Bij ons gaan ze maar tot 150mg. Ik zat nu op 50mg maar mag volgende ronde naar 100mg. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is.
Ik wist niet dat 200mg ook gedaan werd.. Dat geeft weer hoop voor me als deze ronde de clomid niet zal aanslaan.. Ik ben benieuwd of je gevoelens kloppen! Succes met testen.
Ik heb vandaag niet getest. Ik heb mij voorgenomen dat als ik vandaag niet zou bloeden ik morgen zou testen. En daarnaast was ik vannacht naar het toilet geweest en was ik bang dat ik te weinig urine zou hebben voor een test vandaag. En voor de zekerheid wil ik testen met ochtendurine. Ik hou jullie op de hoogte. Morgen weet ik in ieder geval iets meer. Dankjewel allemaal voor jullie steun en lieve woorden. Nog 1 dag en nacht hopen dan maar......
Wat een zelfbeheersing hebben sommige vrouwen toch! Knap hoor! Ik had al 20x getest waarschijnlijk.. Maar morgenochtend dus.. Niet naar de wc gaan vannacht hoor!
Vanmorgen getest met een test van de action. Helaas negatief. Geen streepje niks. Maar ook nogniet ongesteld geworden. Ik begin nu zelf te twijfelen of ik wel een eissprong gehad heb. Het gekke is dat ik wel gekke " kwaaltjes" heb. ZO rook ik vandaag echt heel sterk eieren uit een keuken terwijl mn collega's niks roken, kan ik geen glas water of thee drinken of ik moet alweer naar het toilet en ook heb ik soms echt heel dik slijm in mn onderbroek. Weet niet of ik het deze ronde al op ga geven. Als ik vrijdagavond nog geen bloeding heb, dan test ik zaterdag met een test van de kruidvat nog een keer. Wat denken jullie?
Hee maybe baby. Ik had ook in het begin heel erg last van witte afscheiding. Alleen bij mij was het wel een echte knaller met 4 weken. Enige wat ik kan zeggen is dat je lichaam je flink voor de gek kan houden maar zolang je niet bloed is er nog een kans. Laat je het weten als je ongesteld of test heb gedaan. Ik duim voor je.
Hoi minimi12. Ik laat het zeker weten. En inderdaad zolang ik niet bloed geef ik hetdeze ronde nog niet op. Gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap. ik ben heel blij voor jullie.