Dag verloskondige, Ik heb een dringende vraag.. Hoop dat u mij wat duidelijkheid kunt verschaffen... Sinds 4 dagen ben ik overtijd (geweest). Normaal altijd een cyclus van 27-28 dagen. De eerste test na 2 dagen overtijd gedaan en die was negatief. Toch voelde ik me op de een of andere manier " anders" en heb vannochtend ( ochtendurine) nogmaals getest. Positief!! En dus vandaag helemaal in de wolken... Nu ben ik net tot mijn grote schrik TOCH ongesteld geworden! Betekent dit dat het toch allemaal niet goed is gegaan? Bij voorbaat dank voor uw reactie... Liefs, popje
Hoi popje, Als het bloedverlies zoveel is als een normale menstruatie dan ben ik bang dat het helaas mis is gegaan. Wat je het beste kan doen is over twee a drie wkn nog eens testen, is de test dan nog positief dan is het raadzaam toch een afspraak te maken bij een verloskundige het kan zijn dat je nu een innestelingsbloeding hebt maar het kan ook zijn dat het mis is gegaan. Nu een echo maken heeft geen meerwaarde omdat het zo pril is dat je nog niets kan zien. Sterkte Imke
Dank je wel voor de snelle reactie Imke, Ik vermoedde inderdaad al dat het in dit vroege stadium al is misgegaan.. Omdat een vriendin me vertelde dat zij dit in het begin van haar zwangerschap ook ooit heb ik net toch, tegen beter weten in, een nieuwe test gedaan... Weer positief! Wat zou dit betekenen? Nog teveel hormonen in mijn lijf? Of innestelingsbloeding? P.S het voelt wel of ik gewoon ongesteld ben.... Liefs, Popje