Mag ik alsjeblieft ook een keer zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Papallona, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Het is rot he!
    Hier voor de 1e 2 jaar bezig geweest, waarvan 1,5 jaar mmm. De ronde dat het raak was hadden we een klusverbod ivm 3 eitjes, maar toch de gok genomen omdat het frustrerend was dat we nu eindelijk een keer een kans maakten en het dan voorbij zouden moeten laten gaan, dit is gelukkig goed afgelopen, een geweldige zoon gekregen.

Nu voor de tweede alweer 6 maanden in de mmm en al 1,5 jaar geen voorbehoedsmiddelen. In 6 maanden tijd heb ik maar 2x een eisprong gehad maar mn progesteron bleef te laag dus ik had vanaf 4 dagen na de eisprong al bloedverlies en werd na een week al ongesteld dus ook geen eerlijke kans. Verder cystes, een keer overstimulatie en een keer geen reactie op medicatie.
    Nu weer 3 follikels en een klusverbod maar wel de gok genomen.
    Is op de dag aan precies 3 jaar geleden dat we precies dezelfde situatie hadden, hopelijk werkt het voor de tweede keer ook!

In onze borrelgroep/vriendengroep van 4 stellen met een kindje is er net 1 bevallen, 1 staat op springen en de ander moet nog maar 3 weken, wij voelen ons behoorlijk rot als we met hen afspreken want het gaat alleen nog maar over bevallen/zwanger zijn/newborns en ze waren ook alledrie in 1 poging zwanger...

2. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Jeetje LW85.. Vervelend he!

Wij zijn inmiddels ook al 3 jaar bezig, 2 miskramen; 1 met 6 weken en 1 met 20 weken. Nu begonnen met Clomid, vorige maand 4 eitjes en toen mochten we niet. Nu 2 (en een half) eitje en heb zoveel hoop dat het wat wordt!

Ondertussen is iedereen om me heen als 2 keer bevallen (zo voelt het :cool:) En worden zonder moeite zwanger (zo lijkt het).

Beetje bitter ben ik er wel van.. Maar ik gun het mezelf ook. En ben ook blij voor hun, maar vooral verdrietig voor mezelf..

3. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Heel begrijpelijk! Wat een gedoe hè. Het is je gegund!! ❤

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Papallona: Pfff balen weer zeg. Het lijkt soms oneerlijk hé, waarom sommigen bij een vingerknip zwanger lijken en de andere er jaren over moet doen. Maar onze tijd komt zeker nog!

5. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Papallona, geef de moed niet op.
    Bij de een duurt het zovéél langer dan bij de ander.
    Al mijn vrienden en familie hebben allemaal heel snel kinderen gekregen toen ze eraan begonnen. Bij ons duurde het bijna 7 jaar! Nu zijn wij net 6weken zwanger.
    De Mmm hebben we helaas ook door moeten maken. Maar het was voor een fantastisch doel! Houd dat altijd voor ogen, dan vallen de behandelingen wat beter te doen. Fysiek zijn ze goed te doen maar emotioneel is het een achtbaan. Maar het is het echt waard!

Laat je niet gek maken door anderen waar het in 1x lukt. Soms heeft het goede gewoon wat meer tijd nodig. Jullie wondertje komt echt nog wel!! Ja, ik weet het maar al te goed, het is makkelijk praten voor een ander... maar het komt echt!

Deel Deze Pagina