Welk beleg met bijna 11 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Welk beleg mogen ze met bijna 11 maanden?
    Geef nog steeds leverworst, smeerkaas, appelstroop en jam.

2. Ukkiee

Ukkiee Lid

11 sep 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    mijn dochter is 1 week jonger als jou zoontje en die krijgt
    appelstroop,vers fruit, perenstroop, kipfilet, gewoon roomboter , advecado

ik geef zelf geen leverworst..omdat ik dat heel smerig vind.. iemand vertelde me ooit een verhaal met de troep die erin zit..ook vanwege de hoeveelheid vitamine a.

veder lees ik ook even mee.. ben wel benieuwd!

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn dochter van 12 maanden eet brood zonder enig beleg. Gaat perfect :)

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is Smeerkaas groot favoriet. Ik bied wel andere dingen aan maar die gaan er meestal direct weer uit of hij eet er minder van. De dingen die ik aanbiedt zijn kipfilet, allerlei soorten smaken Jam, pindakaas, appelstroop en gewone kaas.

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Kipfilet, gewoon boter, kaas, jam, appelstroop, geprakt fruit.

Smeerkaas (te zout) en smeerworst (rotzooi) heeft ze nog nooit gehad.

6. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef gewoon een plak kaas, maaslander (wat minder zout en lekker zacht). HIj vindt het heerlijk en eet vaak de kaas van zijn brood :D

VErder: appelstroop, fruit, kipfilet

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn dochter is nu ruim 1,5 en eet kipfilet, appelstroop, jonge kaas, cashewpasta en zonnatura jam op brood. Zo heel af en toe ook pindakaas en iets van ham. Oh en ook wel regelmatig een beetje houmous en geprakte avocado als lunch. Of kaas met komkommer.

8. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier met 11mnd meestal alleen n beetje boter en soms n plakje kaas, fruit uit potje gebruikte ik als jam. Ze is nu bijna 14mnd en alleen boter vindt ze nog steeds prima. Ik gebruik geen zoet beleg maar kipfilet, philadelpia, kaas, af en toe smeerworst, smeerkaas soms n paar schijfjes komkommer erbij

9. Username

Username Niet meer actief

Tartex, plantaardig smeersel van de natuurvoedingswinkel. Ken meerdere kleintjes die het heerlijk vinden. Houmous is ook een prima beleg.

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Mijn dochter at met 11 maanden, smeerkaas, smeerworst, jam, appelstroop, vruchtenhagel, boterhamworst uit blik, kipfilet, plakje kaas.. vanaf 1 jaar ben ik ook begonnen met pindakaas en pasta, ook wat andere snijwaren.

11. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Tot het eerste jaar: ricottakaas of gewoon boter. Pas na het eerste jaar andere dingen. Ik heb niets met smeerkaas en smeerworst vanwege de ingrediënten. Inmiddels is hij 2;6 en taal nog steeds niet naar smeerkaas en smeerworst. Nu is het kipfilet, ricotta, kaas en soms is van kookworst

Deel Deze Pagina