Ik heb even een vraagje. Ik zit in me 8e week en de weerberichten schijnen erg goed te zijn. Dus dat betekend barbeqeuen !! Maaruhhh mag je vlees van de barbeqeu als je zwanger ben ?? Of kan ik t beter houden bij de lekkernijen erom heen ??? Groetjes
hallo volgens mij kun je gewooon gaan barbeqeuen hoor mits je kijkt als het vlees goed gaar is dat is wel heel belangrijk kuzz anita
volgens mij mag dat gewoon hoor, ik heb tenminse ook al paar keer ge-barbequet, hmm schrijf je vast niet zo, maare er is verder niks mis mee hoor, zalang het maar goed gaar is! dus eet smakelijk!!! groetjes
tuurlijk mag dat wel, maar zorg ervoor dat je vlees goed gaar is, of gaar het al wat van te voren. en natuurlijk hygiene, maar daar moet je altijd al op letten. bbq ze!
er is al eerder een topic over geweest lees hier maar even http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... hlight=bbq
Owkeeej Dan ga ik lekker genieten van de BBQ eerdaags En ik denk dat ik die topic over t hoofd gezien hebt ik zal die even op me gemak door gaan lezen. Thanks. Groetjes