Hoi meiden , Hier ben ik weer. Na al die valse testen en slechte testen van predictor early , hier 1 tje van action gekocht. Heeft er iemand ervaring met deze testen ? zijn deze wel betrouwbaar ? of kunnen deze testen ook posotief testen met kraantjeswater ? Zit nu op 10 dpo en 3 dagen voor mijn nod. Alvast bedankt !
Ik zie een roze streepje. Lees dat de testen wel goed zijn! Hopelijk loopt ie mooi op en ben je zwanger!
Haa oei , en ja dit is de oorspronkelijke , ik dacht precies iets te zien maar vond als ik hem donker maakte precies beter , maar dat kan ik me ook inbeelden !
Hier ervaring met action test - ik testte twee maal al 3/4 dagen voor nod positief zoals op jouw foto. Pas na nod echt een knal test. Kruidvat 2v5 ook heel betrouwbaar (en volgens mij op dit forum favoriet) Hopelijk over twee dagen duidelijker streep!! Ps in zie soort rozig streepje - ik heb ook meegemaakt soort wit streepje - das dus niet zwanger want voorgedrukt. Kruidvat 2v5 heeft dat volgens mij nooit
Action is een prima test. Alleen niet zo gevoelig . Je kan beter een Kruidvat 2 voor 5 euro test halen. Zie op deze foto helaas geen tweede streep.
Dit,en Het streepje staat ook niet op de goede plek,want het controlestreepje staat naar rechts,dus de teststreep moet ook naar rechts staan,en niet in het midden.
Ik zie volgens mij ook wel wat, maar net wat de andere dames zeggen zijn de action testen niet zo gevoelig en kun je beter een kruidvat test doen (die 2 voor 5 euro).
Action test heb ik een duidelijkere streel als jou mee getest voor NOd en Kruidvat bleef wit! Bleek dus ook niet zwanger te zijn. En waren dus duidelijk vals positief
Wow amai .. als ik het zo goed hoor overal zal ik het beter gewoon bij de kruidvattesten houden. Ik dacht " wauw zo'n testen voor 1,49 . das de moeite. toch maar niet dan bedankt !