Snel zwanger met ovulatie testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Frida, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb ff een vraagje...
    Hoe snel waren/zijn jullie zwanger met het gebruik van ovulatie testen?
    Ik heb net een doos predictor ovulatie testen gekocht omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb, dan 28 dgn dan 32 dan 29 dgn!
    Ik kan woensdag 18/2 beginnen met de ovu testen....
    Maar nou ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen.......

Groetjes Frida

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Met ovulatietesten kan je gerichter klussen. Als je dat voorheen niet deed, zou het kunnen zijn dat je wat beter mikt. Dat is het enige voordeel. Je wordt uiteraard niet vruchtbaarder van ovulatietesten ;).

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

na 1 ronde ovutesten gebruikt te hebben ben ik zwanger!
    je moet altijd uitgaan van de kortste cyclus bij ovutesten..

bij een cyclus van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen met testen, 29 dagen dag 12, etc.

hopelijk is het snel raak :)

liefs daantje

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik gebruik nu 5 rondes ovutesten, zonder resultaat.
    Pin je er dus niet teveel op vast, het is hier al gezegd: je wordt er niet vruchtbaarder van.
    Succes en veel klusplezier :D!
    Gr, mex

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik meteen zwanger na het eerste gebruik met ovulatietesten. Ik hoop dat het me weer gegunt is.
    Maar ik heb het nu voormaleijk gedaan om te zien wanneer mijn ei is, en dus zo kan bepalen wat mijn NOD zou zijn...

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ikke bij de eerste maand 1x zwanger,toen MK en nu wrsch meteen weer zwanger...dus bij mij wel!

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ohhh spanned booboo!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik gebruik ze deze ronde voor het eerst....
    En ik HOOP natuurlijk zwanger te zijn!
    Ik ben benieuwd :)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    We hebben 2 jaar gesext zonder testen enz...stonden op het punt om naar de gyn te gaan.
    Dan 1 rondje met testen en...nu ben ik mama van een meid van alweer bijna een jaar! :)

Ik ga de volgende ronde (die hopelijk niet komt) ook weer ovutesten gebruiken!

10. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    @lindavnr,

Ik zie dat je nu kunt testen toch? houd je ons op de hoogte? Ben erg benieuwd :)

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb de ovulatietesten vooral gebruikt om zeker te weten wanneer ik ongesteld moest worden. Dat vond ik wel net zo handig. Want tegen je NOD zijn 2 dagen errug lang! :D

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Met ovu testen weet je wel precies waar je aan toe bent, dat is het voordeel, maar of je er sneller zwanger van word is natuurlijk niet zo, alleen dat je eerder gerichter klust

Hier maanden ovu testen gebruikt zonder resultaat, de laatste 2 rondes zonder, en toen was ik zwanger, dus als je gewoon zeker bent dat je rond ej vruchtbare dagen, en dan wel een echte zekere lange periode hier voor uittrekken, om de dag of elke dag klust kun je er natuurlijk ook neit naast zitten

13. Lookingsome

24 jan 2009
    11
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

1e ronde ovulatietesten gebruikt en vanmorgen positief getest, yahoo!
    Ook net als jij onregelmatige cyclus dus ideaal om je klusmoment wat beter te bepalen! 1 tip; zodra het teststreepje al iets donderder wordt; starten met klussen! veel suc6

14. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Uit onderzoek is gebleken dat je er niet eerder zwanger van wordt...en het vrijen wordt minder spontaan en dat kan een probleem zijn...bovendien heb je meer kansen als je vaker dan 1x per eisprong vrijt. Maar als je het een fijn idee vindt, lekker gebruiken!

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm, je bent voor mijn doen erg regelmatig hoor. zie mijn onderschrift. ik gebruikte de ovu testen eigenlijk alleen om bevestiging te hebben dat ik een ovulatie had. En dan was zo.

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik heb ze 4 maanden gebruikt, zonder resultaat. Ik was er helemaal klaar mee en de eerste ronde zonder uvu testen was het raak.

17. Kris1978

Kris1978 Lid

3 mrt 2009
    6
    0
    0
    Ben op 23 februari jl. gestopt met de pil en had op 26 februari jl. mijn eerste dag van de menstuatie. Voor de geboorte van mijn 1e dochter had ik een ontzettend onregelmatige cyclus, maar viel altijd wel op dat ik er vrij korte cycli tussen had zitten zo tussen de 20 - 22 dagen.

Voordat ik zwanger was van onze 1e hebben we 2 jaar lang moeten wachten. Nu hopen we op een wat vlottere 2e zwangerschap en was benieuwd of het nu al verstandig is om ovu testen te gebruiken. Heb toevallig nog een stuk of 4 testen gekregen van een vriendin die al zwanger is, dus zo heel veel verspil ik er niet aan. Maar wellicht is mijn cyclus nog niet op gang gekomen en heeft testen nu geen nut.

Iemand ideeen!?

Deel Deze Pagina