Hallo dames, Even jullie mening nodig. Dit is mijn eerste ovu test ooit namelijk. Volgens mij is hij hartstikke positief toch? Ik dacht alleen gister al mijn ei te hebben gehad dus gister gezellig gemaakt. Zou dat nu voldoende zijn aangezien mijn ei pas morgen komt gezien de test? Ik weet nl niet of we het vanavond of morgen nog gezellig kunnen maken vandaar
Deze is inderdaad super positief, en je eisprong volgt dus inderdaad nog. Zaadcellen overleven wel een paar dagen, dus niet teveel stressen als het vanavond of morgen niet meer lukt
Heel duidelijk! Ik gebruik deze testen ook altijd. Gisteravond kan al voldoende zijn hoor, zou wel proberen vandaag of morgen nog eens te doen, maar als dat niet lukt, hoeft er niet meteen een man over boord te zijn succes!
Zojuist nog eens getest en het teststreepje is nog steeds best donker (geen knaller meer ) maar wil dat zeggen dat mijn ei nog niet is gesprongen of heeft dat er niks mee te maken? Kan mijn ei toch al gesprongen zijn nu de streep nog vrij donker is?
Als hij niet meer positief is dan is je lh piek geweest. Echter betekent dat niet dat je eisprong dan al is geweest. Je eisprong vind meestal plaats binnen 48uur na de start van je piek. Dus binnen 2 dagen.