Slijm, bloed, buikpijn maar geen positieve ovu

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sweetdreams, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Heb sinds einde middag vruchtbaar slijm met het voor mij standaard oude bruin/zwarte bloed en trekkerig gevoel rechts onderin buik. Om 17:00 nog ovu gedaan maar nog suuuperlicht.

Hoe lang kan je bovenstaande symptomen hebben voor een positieve test? Blij dat ik test want normaal dacht ik dus dat ik met deze symptomen midden in mn eisprong zat.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor je daadwerkelijke eisprong verliezen.
    Ook bloedverlies kan zowel voor, tijdens of na je esprong optreden.
    Buikpijn/middenpijn/steken duidt veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je veelal niks van merkt.

Ik verwacht dan ook dat je ovulatietest in de komende dagen positief zal worden.
    In verreweg de meeste gevallen knalt zo'n test uit het niks. Het hoeft dus absoluut niet op te lopen.

Wanneer ben je trouwens begonnen met testen?

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb een vmk gehad 5 november. Op 10 november echo bij de vk en die zei dat er al eitjes klaar stonden dus ben die dag beginnen te testen. Dag 6 dus. Maar t/m dag 13 best donkere streepjes door rest hcg en vanaf toen hele lichte streepjes zoals ik normaal heb. Zit nu op dag 19.

Maar bedankt voor je antwoord. Zou wel goed uitkomen dit weekend ;).

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik had vanaf de 18e buikpijn en vruchtbaar slijm. Op de 21e een knaltest. Dus hopelijk bij jou ook snel!

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Oow yeah, he's coming:D

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas zegt dit niks.
    Deze streep heb je al eerder gehad zie ik..
    Het kan dus zijn dat je morgen een knaller hebt met uiterlijk maandag je ei maar het kan ook zijn dat hij pas over 2 weken gaat knallen.

Ps.. eitjes heb je altijd.. het gaat om de grootte van het ene dominante eitje wat telt ;) alleen die telt mee.
    Aangezien ze zei dat er eitjes klaar lagen, ga ik er vanuit dat ze nog ver onder de 10 mm zaten en zegt het nog niks.
    Pas boven de 14 mm zijn ze dominante en groeien ze door tot een eispring.
    Onder de 14 mm kunnen ze ook weer slinken en moet er een nieuw eitje gaan groeien ;)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Ook zie ik dat je hcg op 16 november nog 49 was.
    In de meeste gevallen groeit er vaak bij deze eh hcg nog geen nieuw eitje.

8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Oke thanks, dat is informatie waar ik wat mee kan.

Dit is em van vandaag. Heb gister in de late middag/avond niet meer getest omdat we weg waren. Maar gisteravond best wat pijn dus denk dat mn knaller nog moet komen. Maar andere keren dat ik ovutesten deed, had ik altijd tuurstreepjes, dan ineens wat donkerder en vaak dezelfde dag of volgende dag knaller. Nu loopt al vanaf vrijdag op en gister zelfs eerder wat lichter.

Heb dus donderdagmiddag wat slijm met oud bloed gehad en daarna niks meer. Heb dat vaak wel 2 of zelfs 3 dagen.

#onzekerrrrr

Bijgevoegde bestanden:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd dat hij nog gaat komen ;)
    Ik zou vanavond nog een keer testen.

Deel Deze Pagina