Helaas is het niet zo simpel dat ieder streepje ook daadwerkelijk een zwangerschap betekent. Vooral niet bij iemand met lange onregelmatige cycyclussen. Als reactie maakt het lichaam dan extra lh aan waar de test op kan reageren. Als ieder streepje bij mij een positieve test was dan had ik nu een olifantendracht
Wow....wat heb ik gemist? RoGiJuLi geeft haar eerlijke mening. En altijd op een nette manier. En jij vroeg om meningen toch? Als er hier iemand is die de dames op het forum altijd het beste wenst is zij het wel. Dat wil nog niet zeggen dat ze moet doen alsof alles wel goed komt als zij denkt dat de kans wel heel groot is dat het op een teleurstelling uit kan lopen. Ik hoor RoGiJuLi nooit iemand afblaffen. Jou wel, in meerdere posts nu, zeer op de persoon. Zeer onterecht en het verdient geen schoonheidsprijs.
Ja als de predictor negatief is is dat niet veel goeds , maar dat betekend niét dat die andere van andere dagen gelijk negatief zijn nu de predictor negatief is. Misschien is het hcg helaas gedaalt en zit het niet goed, wat helaas vaak gebeurd nog voor menstruatie (biochemische zwangerschap) Ben het ermee eens dat predictor de beste test is, vind hem zelf ook heel fijn en gaf van alle testen de meest duidelijke strepen en lekker snel
Ik doe dit onderwerp dicht. Het is niet de bedoeling dat leden (persoonlijk) worden aangevallen. Mocht je een probleem hebben met iemand dan verzoeken wij je om dit via PB op te lossen of de negeerfunctie te gebruiken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl